حریق کارگاه کفاشی در مخبرالدوله

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با عرصه، درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۲۰ شب گذشته یک مورد حادثه حریق در یک کارگاه کفاشی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات موجود به محل حادثه در چهارراه مخبرالدوله خیابان مظفری اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: محل حادثه یک منزل قدیمی دو طبقه به مساحت ۱۷۰ مترمربع بود که به کارگاه کفاشی تبدیل شده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش از طبقه همکف این کارگاه آغاز شده بود، گفت: این محل کاملا شعله‌ور شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به سایر قسمت‌های این کارگاه بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اقدامات آتش‌نشانان برای اطفای حریق، گفت: آتش نشانان همزمان با عملیات اطفای حریق، عملیات خود برای نجات را نیز آغاز کرده و یک گروه از آنان به وسیله دستگاه‌های تنفسی وارد کارگاه شده و سه کارگر را که از نواحی مختلف بدن دچار سوختگی شده بودند، خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

وی افرود:‌ گروهی دیگر از آتش نشانان نیز عملیات اطفای حریق را از چند جهت آغاز کرده و پیش از آنکه آتش به بخش‌های دیگر سرایت کند، آن را بطور کامل مهار و اطفا کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است، گفت: آتش نشانان پس از ایمنی محل و تخلیه دود، در ساعت ۲۱ شب گذشته به عملیات خود خاتمه دادند.



دیدگاهها بسته شده است.