دامن زدن به ماجرای لغو سخنرانی مطهری، بازی سیاسی است


عضو فراکسیون ولایت مجلس گفت: دامن زدن موضوع لغو سخنرانی مطهری در سطح سران قوا یک بازی سیاسی برای سرگرم کردن مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در تذکری به هیئت رئیسه بر لزوم جامع نگری و عدم تبعیض از سوی هیئت رئیسه تاکید کرد.

عضو فراکسیون ولایت مجلس گفت: در خصوص سخنرانی ابتدای جلسه آقای لاریجانی تذکر دارم. ده ها مورد سخنرانی های نمایندگان در نقاط مختلف کشور لغو شده اما در مجلس مطرح نشده است. این در حالی است که در این مورد بخصوص آقای رئیس مجلس این طور وارد موضوع شدند بدون اینکه دلایل طرف مقابل را بدانند.

نماینده مردم شاهین شهر اظهارداشت: آقای رئیس در دفاع از مطهری رعایت بی طرفی را نکردند و تنها در مورد وی صحبت کرده و دفاع کردند. این حوادث در کشور بارها اتفاق افتاده اما روسای قوا ورود نکردند.

حاجی دلیگانی گفت: جریان خاصی تحت عنوان عناصر نفاق پشت پرده برگزاری این میتینگ بودند.

وی با تاکید بر اینکه دستورات شورای تامین، نافی تصمیمات مقام قضایی نیست گفت: طرح این موضوع در سطح سران سه قوه بازی سیاسی برای سرگرم کردن مردم است.

وی با بیان اینکه باید اظهارات دادستان مشهد نیز شنیده می شد، گفت: دغدغه های اصلی مردم که حل مشکلات معیشتی، ازدواج جوانان و موسسات غیر قانونی مانند پدیده، پردیس بان و میزان است، فراموش شده و سران قوا به این موضوع ورود کرده اند.

در ادامه، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت این تذکر را وارد ندانست و گفت: اگر از سایر نمایندگان که سخنرانی هایشان لغو شده دفاع نشده است، کار اشتباهی بوده است.

نایب رئیس مجلس تاکید کرد: دادستان مشهد نباید مانع برگزاری جلسه سخنرانی آقای مطهری می شد. این اتفاق اگر برای سایر نمایندگان نیز افتاده، غلط است. کسی حق ندارد جلوی حرف زدن نماینده را بگیرد.



دیدگاهها بسته شده است.