رانیری: صعود ما یک دستاورد تاریخی بود

به گزارش عرصه و به نقل از اسکای اسپورت، لسترسیتی در نخستین حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا دست به شگفتی بزرگی زد و توانست صعودش را به مرحله یک هشتم نهایی جشن بگیرد. قهرمان فصل قبل رقابت های لیگ برتر انگلیس توانست در دیدار برابر بروخه بلژیک با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا با ۱۳ امتیاز صدرنشین شود و با عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند.

کلودیو رانیری در نشست خبری بعد از بازی گفت: صعود کردن به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دستاوردی تاریخی و بسیار بزرگ برای لسترسیتی به شمار می آید. نمی توان چنین موفقیتی را باور کرد. این موفقیت به ارزش قهرمانی در لیگ برتر انگلیس نیست اما بسیار نزدیک به آن است. غرق در شادی هستیم. باید از چنین افتخاری لذت بریم. به شاگردان خود افتخار می کنم.

رانیری در پاسخ به این سوال که دوست دارد در مرحله بعد با چه تیمی بازی کند نیز گفت: هیچ تیمی در ذهن ندارم و نمی توانم بگویم آرزو دارم با کدام تیم بازی کنم اما فکر می کنم که همه تیم ها دوست داشته باشند با ما بازی کنند.

لسترسیتی صعود مقتدرانه ای به دور بعد داشت. این تیم از ۵ بازی خود ۱۳ امتیاز کسب کرده و این درحالی است که پورتو که تیم دوم جدول این گروه است، تنها ۸ امتیاز کسب کرده است.



دیدگاهها بسته شده است.