رونمایی از یک مستند در حرم رضوی

به گزارش عرصه به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، رونمایی از مستند «نبرد پالمیرا» و آیین پاسداشت شهدا و جاویدالاثرهای فاطمیون به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج و آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

قرار است در این مراسم که در حضور خانواده‌های معظم شهدا و جاویدالاثرهای فاطمیون روز پنجشنبه ۴ آذر از ساعت ۱۸ در سالن اجتماعات حرم مطهر رضوی برگزار می شود، با حضور خانواده‌های شهید شوشتری، شهید برونسی و شهید نظرنژاد(بابانظر) از خانواده‌های معظم جاویدالاثرهای فاطمیون تقدیر به عمل آید.

همچنین ضمن برگزاری مراسم تقدیر از این خانواده‌های معزز، از مستند «نبرد پالمیرا» که روایتگر گوشه‌هایی از رشادت‌های مجاهدان فاطمیون در جنگ علیه تکفیری ها در سوریه است، رونمایی می‌شود.

در این مراسم علاوه بر حضور عوامل سازنده این مستند، حسن شمشادی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در سوریه به روایتگری پیرامون نبرد پالمیرا و وقایع سوریه، خواهد پرداخت و در بخش دیگری از این مراسم نیز حاج سعید حدادیان به ذکر مصیبت می‌پردازد.

مستند «نبرد پالمیرا» به تهیه کنندگی و کارگردانی ساسان فلاح‌فر، روایتگر رشادت‌های مجاهدان فاطمیون در نبردهای سوریه علیه نیروهای تکفیری است که توسط خانه مستند انقلاب اسلامی و به همت گروه رسانه‌ای فاطمیون تهیه و برای پخش از شبکه‌های مختلف سیما آماده شده است.



دیدگاهها بسته شده است.