سیمئونه: پنج سال است که برای برد به میدان می‌رویم

به گزارش عرصه به نقل از آس، اتلتیکومادرید در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا برابر آیندهوون قرار می‌گیرد. دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی گفت: همیشه در مسیر خاص خودمان کار می‌کنیم. بازی نتیجه خوب یا بدی داشته باشد، بر دیدارهای بعدی تمرکز خواهیم کرد. اکنون لیگ قهرمانان را پیش رو داریم و باید به جمع‌آوری امتیاز ها ادامه دهیم تا بتوانیم به عنوان تیم نخست صعود کنیم. باید خیلی مراقب آیندهوون باشیم. می‌دانیم بازی سختی خواهد بود.

اتلتیکومادرید در چند بازی آخرش گل‌های زیادی دریافت کرده است. سرمربی آرژانتینی در این باره اظهار کرد: گل‌ها می‌تواند بر اساس کار تیمی یا فردی درون دروازه حریفان شود. همیشه می‌خواهیم با کار گروهی نتیجه مورد نظر را کسب کنیم. چهار گل از پنج گل اخیری که دریافت کردیم، از روی ضربات آزاد به ثمر رسید. تمرکز روی این موضوع کمی پیچده است.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه گفت: از پنج سال پیش برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم اما اتفاقاتی در زمین می‌افتد که جزیی از بازی محسوب می‌شود. اینجا برای این که تیم را به پیروزی برسانم به من دستمزد می‌دهند و به همین خاطر کسب پیروزی برایم مهم است.

سیمئونه درباره لیگ قهرمانان خاطرنشان کرد: فردا بازی مهمی در پیش داریم. روی این بازی‌ها تمرکز می‌کنیم اما توجه به لالیگا هر روز است. هر هفته جدول منتشر می‌شود و همه شاگردانم دوست دارند در بالای جدول قرار بگیرند. لیگ قهرمانان متفاوت است.



دیدگاهها بسته شده است.