عبدالله ویسی: سه امتیاز دیدار با فولاد روزهای خوبی برایمان رقم می‌زند

به گزارش عرصه، عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر فواد خوزستان، اظهار کرد: بازی با فولاد یک بازی خانگی بسیار سخت است اما امیدوارم که بتوانیم سه امتیاز این دیدار را در اصفهان نگه داریم زیرا برای ما بسیار حیاتی است و این سه امتیاز می‌تواند روزهای خوبی برایمان رقم بزند.

وی با بیان اینکه امیدوارم در بازی فردا همه چیز به نفع تیم ما رقم بخورد، گفت: فردا تماشاگران بازی خوبی را شاهد خواهند بود و امیدوارم علاوه بر یک بازی خوب بتوانیم فولاد را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره هواداران تیمش، اضافه کرد: تماشاگرانمان سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند اگر تیم نتیجه بگیرد آنها نیز از بازی‌هایمان استقبال می‌کنند بنابراین نیازی به تبلیغ نیست و ما می‌توانیم با یک بازی خوب تماشاگران را وادار کنیم که به ورزشگاه بیایند.

ویسی با بیان اینکه جوان‌ترین تیم لیگ هستیم، گفت: وقتی تیمی جوان را بسته‌ایم حتما از این جوانان استفاده خواهیم کرد و تنها نمی‌خواهیم شعار بدهیم. مهدی امینی دروازه‌بان جوان ما در جام حذفی خوش درخشید و مطمئنا در ادامه بازی‌های جام حذفی نیز از این دروازه‌بان استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: این دروازه‌بان ذخیره خوبی برای لیگ خواهد بود و مطمئنا در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. ما از جوانان‌مان استفاده می‌کنیم تا در ادامه بتوانیم سپاهانی قوی در آینده داشته باشیم.

به گزارش عرصه، مربی فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر سپاهان، اظهار کرد: با تیمی باسابقه، بزرگ و با شخصیت بازی داریم که چندین قهرمانی در کارنامه خود دارد اما ما هم فولاد هستیم و امیدوارم که فردا تماشاگران شاهد بازی زیبایی باشند.

وی با بیان اینکه ما برای پیروزی پا به میدان می‌گذاریم، گفت: تیم سپاهان را به خوبی می شناسیم. این تیم هواداران متعصبی دارد و همیشه به سپاهان کمک کرده‌اند اما ما هم تیمی با سابقه هستیم و امیدوارم هر دو تیم بازی خوبی به نمایش بگذارند.

فریساد درباره محرومان تیمش در بازی فردا، بیان کرد: تنها عبدالله ناصری را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

به گزارش عرصه، نعیم سعداوی سرمربی فولاد خوزستان به دلیل سردرد شدید در این نشست حضور نیافت.



دیدگاهها بسته شده است.