عضویت نمایشگاه شهر آفتاب در سازمان جهانی صنعت نمایشگاهی

به گزارش عرصه، سید محمد سیدی در این باره اظهار کرد: نمایشگاه شهر آفتاب توانست با تعاریف و استانداردهای تعیین شده بر حسب معیارها و ضوابط UFI یوفی برابری کرده و با سنجش های این سازمان به صورت صد در صد مطابقت پیدا کند.

وی افزود: یوفی در واقع سازمان جهانی برگزارکنندگان رویدادها، مراکز نمایشگاهی تجاری سراسر جهان، سازمان‌های نمایشگاهی بین المللی و ملی و همینطور شرکای انتخابی صنعت نمایشگاهی می باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب با اشاره به اینکه هدف این سازمان ارائه پیشرفت و حمایت از صنعت نمایشگاهی جهان است، تصریح کرد:یوفی به صورت مستقیم با ۵۵ سازمان منطقه ای و ملی همکاری داشته و بیش از ۷۰۰ عضو دارد که از ۸۳ کشور به عضویت این سازمان درآمده‌اند.

سیدی با تاکید بر اینکه سالانه چهارهزار و ۵۰۰ رویداد نمایشگاهی توسط این اعضا برگزار می‌شود، یادآور شد: ۷۰درصد از این اعضا شرکت های برگزار کننده یا همان ارگنایزرها هستند و ۳۰ درصد آن را محل برگزاری نمایشگاه‌ها تشکیل می‌دهند.

بر اساس گزارش روابط عمومی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب مفتخر است که با عضویت در این سازمان توانست ظرفیت های ارزشمند خود را باری دیگر در سطح جهانی اثبات کند.



دیدگاهها بسته شده است.