قتل مرموز مرد مجهول الهویه/ پلیس در تعقیب قاتل فراری


تحقیقات پلیس درباره رازگشایی از قتل مرد مجهل الهویه ای که در محدوده اتوبان چمران به طرز مشکوکی به قتل رسیده است، آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته مرد میانسالی در تماس با پلیس از وقوع قتل در محدوده انبار متروکه ای که متعلق به او بود خبر داد. با اعلام این خبر بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب به آدرس شمال به جنوب اتوبان چمران بعد از خروجی ملاصدرا  اعزام شدند.

با حضور ماموران کلانتری در محل حادثه  ماموران با جسد مرد ناشناسی در اتاقک نگهبانی روبرو شدند.با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل تهران بلافاصله وی به همراه تیم جنایی پلیس آگاهی در محل جنایت که انباری متروکه  بود حاضر شدند.

صاحب انبار در تحقیقات به ماموران گفت: ساعتی قبل نگهبان انبار به نام  غلام با من تماس گرفت و گفت : فردی را در داخل اتاقک نگهبانی به قتل رسانده است. ابتدا باور نکردم اما چندباری با تلفن همراهش تماس گرفتم که گوشی خاموش بود. برای بررسی موضوع به انبار آمدم و با جسد دست و پا بسته فرد ناشناسی روبرو شدم.  که در اتاقک نگهیانی به قتل رسیده بود . بلافاصله با ۱۱۰ تماس گرفتم و موضوع را در میان گذاشتم . از آن زمان تا حالا هر چه با موبایل غلام تماس می گیرم در دسترس نیست.

کارآگاهان در گام بعدی از تحقیقات خود با دستور بازپرس مدیر روستا  با بررسی جسد  متوجه شدند مقتول حدودا ۳۰ ساله است که به علت خفگی جان باخته اما روی بدنش اثرات درگیری و اصابت جسم نوک تیز وجود دارد.

در حالیکه تحقیقات برای رمزگشایی از این جنایت ادامه داشت یکی از دوستان قاتل که در محل حضور داشت  در تحقیقات به بازپرس ویژه قتل تهران گفت: ساعتی قبل به انبار  آمدم و دیدیم غلام  مقتول را طناب پیچ کرده است. وقتی علت را جویا شدم او مدعی شد مرد جوان کارتن خواب است و با هم مواد مصرف می کنند اما مقتول پول و مواد غلام  را برداشته  بود و قصد فرار داشته است که هر دو با هم درگیر شده بودند.

تنها شاهد ماجرا به بازپرس مدیر روستا گفت :من برای تهیه مواد مخدر مصرفی ام از انبار خارج شدم وقتیکه برگشتم  متوجه شدم غلام  مرد کارتن خواب را خفه کرده است.

در ادامه با دستور انتقال جسد مرد کارتن خواب به پزشکی قانونی، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس اگاهی با دستور محسن مدیر روستا بازپرس ویژه قتل تهران تحقیقاتشان را برای شناسایی هویت مقتول و دستگیری مرد نگهبان به عنوان عامل جنایت آغاز کردند.  



دیدگاهها بسته شده است.