مدیریت سه مرز شلمچه، مهران و چذابه از طریق پایش تصویری


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: تمامی پایانه های مرزی، گیت های ورودی ، مرز و جاده های منتهی به شلمچه، مهران و چذابه از طریق پایش تصویری رصد می شود.

به گزارش عرصه ، سردار محسن فتحی زاده در حاشیه بازدید از مرز شلمچه اظهار داشت: از چند روز گذشته که فرآیند بازگشت از کشور عراق آغاز شده حدود ۷۰ درصد زائران به میهن اسلامی بازگشته اند.

وی با بیان اینکه تا ظهر امروز حدود ۱۴۰ هزار نفر به کشور بازگشته اند که این فرآیند پیوسته و روان بوده است، تصریح کرد: در هیچ یک از مرزها مشکلی وجود نداشته و با حمایت مدیران و مسئولان دستگاه های ملی، استانی و محلی تمام شرایط پذیرایی از زائران و انتقال به شهرهایشان مهیا شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: اتوبوس هایی نزدیک پایانه برای آن هایی که از وسیله نقلیه عمومی استفاده کرده اند، پیش بینی شده تا با کمترین زمان ممکن به محل سکونت خود بازگردند.

وی افزود: به منظور ارائه تسهیلات بیشتر به هموطنان، طرح های ترافیکی را اعمال و در بعضی نقاط که حجم ترافیک سنگین بود، مسیر را یک طرفه کردیم؛ به عنوان نمونه می توان به مسیر مهران اشاره کرد که هنوز نیز یک طرفه است.

سردار فتحی زاده گفت: برابر آخرین وضعیت راه ها، تردد در جاده ها روان و پر حجم است و هیچ گره ترافیکی تا به این لحظه گزارش نشده و به سهولت تردد در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در استان خوزستان ظرفیت زیرساخت ها مطلوب است، خاطرنشان کرد: مدیران توانمند استان خوزستان هر دو مرز شلمچه و چذابه را کنترل کرده و ما هیچ دغدغه و نگرانی از این بابت نداشتیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به حجم زائران حسینی(ع) که از مرزهای خوزستان عازم این سفر معنوی شدند، گفت: حجم زائران در خوزستان، متناسب با ظرفیت استان بود، هرچند این استان بیش از این می تواند پذیرای زائران باشد.

سردار فتحی زاده با بیان اینکه مدیریت سه مرز شلمچه، مهران و چذابه از طریق پایش تصویری صورت می گیرد، گفت: ما از مرکز کنترل فرماندهی مستقر در مهران، پایانه مرزی، گیت های ورودی، مرز و جاده های منتهی به این سه مرز را رصد می کنیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه هماهنگی بین مسئولان استان خوزستان مشهود است، افزود: از همه مسئولان استانی و محلی که زیرساخت های خوبی را به وجود آوردند و همچنین مسئولان فرماندهی انتظامی استان خوزستان که زحمات شبانه روزی زیادی متحمل شدند صمیمانه قدردانی می کنم.



دیدگاهها بسته شده است.