نفرزاده: داور دقت می‌کرد می‌توانستیم برابر بانک سرمایه پیروز شویم

به گزارش عرصه، فرهاد نفرزاده سرمربي تيم والیبال پارسه درباره شکست تیمش مقابل بانك سرمايه گفت: به نظر من بازي خيلي خوبي بود و منهاي ست دوم كه مقداري ما مغلوب تجربه و بازي خوب بازيكنان بانك سرمايه و بي تجربگي بازيكنان خودمان شديم بقيه ست ها را بازی خوبی انجام دادیم و یک بازی پاياپاي را با يك تيم قدرتمند انجام داديم.

او ادامه داد: فكر مي كنم كه در ست پنجم هم مي توانستيم برنده باشيم ولي مقداري كم تجربگي بازيكنانمان در ابتدا و انتهاي ست پنجم به ما آسيب زد در حالی که در ميانه ست پنجم بازي قابل قبول تري نسبت به حریف ارائه دادیم. براي بازيكنان جوان ما بازي برابر بازيكنان خوب كشور افتخار است و در واقع فكر مي كنم اگر تمركز بيشتري داشتيم مي توانستيم برنده اين بازي باشيم.

نفرزاده در خصوص اين كه گفته مي شود تيم پارسه مقابل تيم هاي قدرتمند خوب بازي مي كند، گفت: برنامه ريزي ما به شکلی است كه در همه مسابقه ها خوب واليبال بازي می كنيم اما بعد از بازي برابر پيكان مشكلاتي از جمله آسيب ديدگي فياضي و مجرد به وجود آمد كه دو بازيكن اصلي و خوب ما هستند و اين خيلي در روند بازي تأثيرگذار بود.

سرمربي پارسه درباره اعتراض به داوري در اواسط ست پنجم گفت: بازي در اين شرايطی كه شما برابر يك تيم پرمهره مثل بانك سرمايه بازي مي كنيد كار آساني نيست و در آن صحنه كه نظر داور خطاي بازيكنان ما بود احساس مي كنم خطايي اتفاق نيفتاد و اين زماني بود كه دو تيم در ست پنجم در امتياز ١٠ مساوي بودند و بازی مي توانست ١١ بر ١٠ به سود ما شود. امتياز حساسي بود و كاپيتان ما با داور بازي صحبت كرد. شايد اگر داور دقت بيشتري داشت و آن امتياز ما را مي گرفت برنده بازي بوديم.



دیدگاهها بسته شده است.