پوچتینو: ناراحت هستم اما به آینده امیدوارم

به گزارش عرصه و به نقل از اسکای اسپورت، تاتنهام در دیدار برگشت برابر موناکو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا هم تن به شکست داد تا نتواند به دور بعد راه پیدا کند. این تیم انگلیسی عملکرد ناامید کننده ای در لیگ قهرمانان اروپا داشت و در ۵ بازی که به میدان رفت، تنها ۴ امتیاز به دست آورد و در رده سوم گروهش جای دارد.

مائوریسیو پوچتینو بعد از بازی گفت: بعد از ۵ بازی به راحتی می  توان به این نتیجه رسید که ما کیفیت لازم را در لیگ قهرمانان اروپا نداشتیم و نتوانستیم نتایج خوبی به دست آوریم. بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم. نکته مثبت اینکه باید از این ناکامی درس گرفت و اگر دوباره به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردیم، چنین اشتباهاتی را تکرار نکنیم.

او ادامه داد: تاتنهام به بعضی تغییرات نیاز دارد و طبیعی است که با چنین بازی‌هایی، شانسی برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا نداشته باشد. حضور در اروپا چالش بزرگی برای ما بود. متاسفانه نتوانستیم در این چالش بزرگ سربلند باشیم.

سرمربی جوان تاتنهام ادامه داد: متاسفم که عملکرد ضعیفی در لیگ قهرمانان اروپا داشتیم. باید اعتراف کنم ناراحت و عصبانی هستم. با این حال آرامش خود را حفظ می کنیم چراکه پروسه ما تازه شروع شده است و می خواهیم به صورت متناوب در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشیم. در لیگ برتر انگلیس از شانس های اصلی قهرمانی به شمار می آییم. امروز به پایان رسیده است و فردا روز دیگری است. باید به آینده فکر کرد. بازی حساسی برابر چلسی در لیگ جزیره داریم. باید خود را به خوبی آماده این دیدار کرد.



دیدگاهها بسته شده است.