پیوس: از برانکو قهرمانی آسیا می‌خواهیم/ زمان عقب برگردد بازهم ازحضور در تیم ملی استعفا می‌دهم

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با عرصه درباره دیدار پرسپولیس مقابل پیکان اظهار کرد: با توجه به تعطیلاتی که در لیگ بود، پرسپولیسی‌ها اردویی را در دوبی برگزار کردند که فکر می‌کنم این اردو هم از نظر فنی و هم از نظر روحی، روی بازیکنان تاثیرات مثبت گذاشته است. طی هفته‌های اخیر برانکو تیمش را آماده این دیدار کرده و فکر می‌کنم فردا شاهد یک دیدار خوب و تماشاگرپسند باشیم. پرسپولیس هفت بازیکن ملی‌پوش دارد که امیدواریم تعداد آن‌ها بیشتر شود اما این ملی‌پوشان در بازی فردا می‌توانند نقش موثری در نتیجه بازی داشته باشند.

وی افزود: پیکان هم تیم بسیار خوبی است که نتایج خوبی گرفته و در رتبه چهارم جدول قرار دارد. این تیم در طول بازی‌ها عملکرد خوبی داشته و کمتر به دفاع می‌پردازد. اگر تیمی مقابل پرسپولیس دفاعی بازی نکند مسلما پرسپولیس راحت‌تر می‌تواند بازی خودش را به حریف دیکته کند.

پیوس درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم هم گفت: من فکر می‌کنم پرسپولیس ۷۰ درصد شانس قهرمانی دارد. بهتر است بگوییم ما از برانکو دیگر قهرمانی لیگ را نمی‌خواهیم بلکه از او می‌خواهیم پرسپولیس را قهرمان آسیا کند. تیم بسیار خوبی داریم و این روزها هم روند خوبی را طی می‌کند. مسلما این تیم پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد. البته امیدوارم برانکو کینه‌ها را کنار بگذارد و کمی بیشتر به رامین رضاییان بازی بدهد. رامین رضاییان ملی‌پوشی است که وقتی وارد زمین می شود در کار هجومی تاثیرات زیادی روی عملکرد تیم دارد.

پیوس در ادامه درباره سالگرد درگذشت پرویز دهداری و استعفای بازیکنان تیم ملی که در سال ۶۵ رخ داد نیز گفت: در آن زمان که آقای دهداری سرمربی تیم ملی بودند افرادی کنار ایشان فعالیت می‌کردند که مورد قبول بازیکنان تیم ملی نبودند. دهداری از مشاوران خوبی استفاده نمی‌کرد. این افراد فقط برای بازیکنان سخت‌گیری می‌کردند. در تیم آقای دهداری نظم و انضباط خاصی وجود داشت که شاید آن موقع ما می‌گفتیم که این سخت‌گیری‌ها زیاد است اما فکر می‌کنم لازم بود این سخت‌گیری‌ها انجام شود. به هر حال همه ما که بازیکن ملی‌پوش بودیم تصمیمی مشترک گرفتیم و از تیم ملی کنار رفتیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا اگر باز هم به آن زمان برگردیم نامه استعفا را امضا خواهد کرد یا خیر گفت: بله من سر حرفم هستم. اگرقرار باشد باز هم آن افراد کنار آقای دهداری باشند و فعالیت کنند، باز هم نامه استعفا را امضا می‌کنم. خود آقای دهداری فردی بسیار خوب بودند که از نظر فنی مربی قابلی بودند اما مشاوران او مورد قبول بازیکنان تیم ملی نبودند.



دیدگاهها بسته شده است.