کاپیتان تیم هندبال بیتا: جذب اسپانسر سبب بازگشت لژیونرها خواهد شد

حجت راه شناس در گفت و گو با عرصه در مورد تیم تازه تاسیس بیتا سبزوار، اظهار کرد: در زمین بازی بازیکنان بسیار خوبی داریم که می‌توانند بازی را کنترل کنند اما در برخی پست‌ها روی نیمکت بازیکنانی نداریم. کسی که در زمین بازی است باید ۶۰ دقیقه را کامل در زمین بماند. هندبال بازی سختی است و بازیکنی که داخل زمین بازی است به این سبب نمی‌تواند نفس‌گیری کند.

کاپیتان تیم بیتا سبزوار تعصب را تنها انگیزه بازیکنان این تیم دانست و گفت: بازیکنان تیم بیتا نصف مبالغ سایر تیم ها دریافت خواهند کرد اما با این شرایط در این تیم باقی مانده اند و تمام تلاش خود را برای این تیم می‌کنند. اینها به دلیل تعصبی است که روی شهر سبزوار  مهد هندبال، داریم و می‌خواهیم که سبزوار همیشه در هندبال حرفی برای گفتن داشته باشد. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این تیم نتیجه بگیرد و هندبال پایداری در شهری سبزوار شاهد باشیم و همیشه نام سبزوار در ایران بدرخشد.

راه شناس در مورد اولین بازی خود در لیگ برتر هندبال جاری، تصریح کرد: تقریباً ملی‌پوشان در تمام لیگ‌ها حضور دارند. کاظمی، سه کناری و مومن‌زاده در تیم نوین قطره، حریف هفته گذشته ما قرار گرفتند. این تیم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند، اما تیم ما به خاطر هماهنگی‌ها و تمرینات خوبی که داشت توانست پیروز این هفته باشد و اولین دو امتیاز  را در لیگ برتر به دست آورد.

او در مورد شرایط هندبال ایران، اضافه کرد: متاسفانه در این یکی دو سال هندبال نامنظمی را داشتیم. لیگ سال جاری دو بار به دلیل اینکه تیم‌ها اعلام آمادگی نکردند به تعویق افتاد و همه اینها به خاطر مشکلات مالی است و بازیکنان حاضر نیستند با این شرایط مالی جذب تیم‌ها شوند.

کاپیتان تیم بیتا سبزوار افزایش سطح لیگ را در جذب اسپانسر و بازگشت لژیونرها عنوان کرد و گفت: در حال حاضر اکثر بازیکنان هندبالی ما لژیونر شدند و به کشورهای دیگر رفته‌اند. اگر این روند ادامه‌دار شود سطح لیگ پایین خواهد آمد و لیگ خوبی نخواهیم داشت. باید بتوانیم اسپانسر جذب کنیم و این بازیکنان لژیونر را جذب تیم‌های ایرانی کنیم تا سطح لیگ هندبال ایران افزایش یابد.



دیدگاهها بسته شده است.