آذری: در سازمان لیگ تصمیم‌های محیرالعقول زیاد گرفته می‌شود

سعید آذری در گفت‌وگو با عرصه، درباره قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال و تعیین گسترش فولاد به عنوان میزبان دیدار این تیم تبریزی با ذوب‌آهن در این مرحله، گفت: آیین‌نامه اجرایی جام حذفی صراحتا آورده است که وقتی یک تیم در دو بازی پیاپی به دلیل حاضر نشدن حریف پیروز می شود و به مرحله بعدی جام حذفی می‌رود در بازی سوم به صورت خودکار مهمان تلقی می‌شود بنابراین ذوب آهن باید در دیدار با گسترش فولاد میزبان باشد.

او ادامه داد: امروز با دکتر اسدی صحبت کردم و از او خواستم که این مساله را بررسی کند. او هم گفت که با آقای کاظمی در سازمان لیگ صحبت کرده و قرار است پس از بررسی کارشناسی این مساله قرعه‌کشی صورت گیرد اما تصمیمی که گرفته شد صراحتا آیین‌نامه اجرایی جام حذفی را که خود سازمان لیگ نوشته زیر سوال برد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: در سازمان لیگ تصمیم‌های محیرالعقول زیاد گرفته می‌شود مخصوصا در جام حذفی این اتفاق بارها رخ داده است مثلا در فینال جام حذفی پارسال به یک باره مهدی رحمتی را بخشیدند. اینگونه تصمیم‌ها در سازمان لیگ زیاد است اما این تصمیمی که امروز گرفته شد مانند این است که یک نفر ماهیت وجودی خودش را تکذیب کند. آقایان در سازمان لیگ خودشان قانونی را نوشتند که آیین‌نامه اجرایی جام حذفی شد و حالا همان را زیر پا گذاشتند.

آذری افزود: ما به عنوان باشگاه ذوب آهن قطعا به قرعه‌کشی جام حذفی اعتراض می‌کنیم هر چند انتظار دیگری هم از این سازمان نداشتیم چون قبلا تصمیم‌های این‌چنینی را از آنها دیده‌ایم.

او درباره وضعیت تیم ذوب آهن در آستانه شروع دوباره مسابقات لیگ برتر هم گفت: خدا را شکر بازیکنان با تمام نیرو تمرین می‌کنند و کادرفنی هم تمام توانشان را برای موفقیت تیم به کار بسته‌اند. در تعطیلات لیگ سه بازی انجام دادیم که دو بازی رسمی در جام حذفی با اکسین البرز و ماشین سازی تبریز داشتیم و یک بازی تدارکاتی خوب هم با سپاهان انجام دادیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: خوشبختانه شرایط تیم بسیار خوب است و ما می‌توانیم روند خوبی را که قبل از تعطیلات داشتیم ادامه دهیم. از وضعیت تیم راضی هستیم و امیدواریم بازیکنان با تفکر قوی و انگیزه زیادی که دارند روز به روز عملکرد بهتری داشته باشند تا در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حضور خوبی داشته باشیم.



دیدگاهها بسته شده است.