امری: با شایستگی صدرنشین شدیم

به گزارش عرصه و به نقل از اسکای اسپورت، پاری سن ژرمن در حساس‌ترین بازی دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در ورزشگاه امارات به مصاف آرسنال رفت که این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید و باعث شد تا پاری سن ژرمن به خاطر گل زده بیشتر در خانه حریف در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

اونای امری از کسب تساوی برابر آرسنال راضی است و شاگردانش را شایسته صدرنشینی دانست.

سرمربی اسپانیایی پاری سن ژرمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: صدرنشینی آن هم در ورزشگاه خانگی آرسنال برای ما بسیار با اهمیت و لذتبخش است. باید بگویم که با شایستگی این تساوی و صدرنشینی را به دست آوردیم.

او ادامه داد: این دیدار بهترین فرصت برای ما بود تا نشان دهیم که تیمی باکیفیت هستیم و توان بازی کردن در شرایط سخت را داریم. آرسنال علاقه زیادی به مالکیت توپ دارد و برابر این تیم باید با فشار و پرسینگ زیادی بازی کرد.کاوانی، ماتوئیدی و مورا شب خوبی را پشت سرگذاشتند و سهم بسزایی در کسب این تساوی داشتند.

امری در پایان سخنان خود گفت: بسیار خوشحالیم که در صدر جدول رده بندی قرار داریم. بازی خوبی برابر آرسنال به نمایش گذاشتیم. از تک موقعیت های خود به خوبی استفاده کردیم و با شایستگی صدرنشین شدیم. می خواهیم به این صدرنشینی خود ادامه دهیم و به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کنیم.



دیدگاهها بسته شده است.