امسال و سال آینده تاثیر ابتکارات بسیجیان را در اقتصاد خواهیم دید


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال و سال آینده بواسطه ابتکارات بسیجیان، قدم های بزرگی برداشته می‌شود که تاثیر آن را در اقتصاد می‌بینیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز(پنجشنبه) در جشنواره مالک اشتر، بسیج را دریای خروشان اخلاص و پایگاه های بسیج را میدان‌های بزرگ خلاقیت عنوان کرد و گفت: روزگذشته رهبر معظم انقلاب تکلیف را درخصوص چگونگی ساختار بسیج روشن کردند. در بسیج هر رده باید با هماهنگی مغز مرکزی، برای خود مغز داشته باشد.

وی ادامه داد: امروز این واقعیت در بسیج وجود دارد و هر پایگاه بسیج خلاقیت خاص خود را دارد و هیچ دو پایگاهی مشابه هم نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اغلب طرح هایی که در بسیج جریان دارد، طرح هایی است که ابتدا در یک پایگاه جوانه زده و بعد سراسری شده است.

سردار نقدی با بیان اینکه ۲۲ کارگروه در جشنواره مالک اشتر تشکیل شده است، اظهار کرد: این کارگروه ها در موضوعات مختلف فعالیت می‌کنند. در ٤٦ حوزه موارد برتر انتخاب شده اند که در این جشنواره معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه ما در این جشنواره ٩٢٠ نفر برگزیده داریم، گفت: امسال و سال آینده بواسطه ابتکارات بسیجیان، قدم های بزرگی برداشته می‌شود که تاثیر آن را در اقتصاد می‌بینیم.



دیدگاهها بسته شده است.