حوزه و دانشگاه از حضور آیت‌الله موسوی اردبیلی متنعم بود

آیت‌الله ‌عباس ممدوحی در گفت‌وگو با عرصه، با تسلیت رحلت آیت‌الله موسوی اردبیلی عنوان کرد:معظم له مجتهدی وارسته و پارسا و از فضلای عالی‌قدر در حوزه بود که در هیچ دوره ای دست از تدریس و تالیف برنداشت.

او افزود: ایشان در مسئولیت های مهمی همچون دادستانی کشور و ریاست قوه قضائیه عهده دار مسئولیت های مهمی بود و در این دوران در جهت حفظ کیان انقلاب و احقاق حقوق مردم تلاش های ارزنده‌ای داشت.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: آیت‌الله موسوی اردبیلی از همان ابتدا یار صادقی برای امام خمینی (ره) بود و بعد از امام نیز به یاری رهبری پرداخت و سنگر ولایتمداری را خالی نکرد.

او در ادامه یادآور شد:ایشان به انقلاب و نظام و رهبری خدمات ارزنده ای ارائه داد و در دوران انقلاب و قبل از آن با همه مشقات دست از رسالت خود برنداشت. معظم له در طول حیات خود شاگردان زیادی را تربیت کرد و تالیفات با ارزشی از خود بر جای گذاشت.

او اظهار کرد: یکی از ویژگی های مهم شخصیتی ایشان نصایح دلسوزانه به مسئولان در قبال انقلاب و نظام بود. ایشان از همه مسئولان می خواست خدمتی صادقانه به انقلاب و رهبری داشته باشند و در تحقق اهداف انقلابی دست از تلاش برندارند.



دیدگاهها بسته شده است.