ناراحتی شدید آنچلوتی از شکست برابر روستوف

به گزارش عرصه و به نقل از elsport، روستوف در لیگ قهرمانان اروپا دست به کار بزرگی زد و توانست در دیدار برگشت مرحله گروهی، بایرن مونیخ مدعی را با نتیجه سه بر دو شکست دهد و نخستین پیروزی خود را به دست آورد.

کارلو آنچلوتی از شکست برابر روستوف بسیار ناراحت است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: باید بگویم که بسیار ناراحت هستم و اصلا از عملکرد تیم خود راضی نیستم. اشتباهات زیادی را در این دیدار مرتکب شدیم. بعد از گل نخستی که به ثمر رساندیم اشتباهات زیادی مرتکب شدیم.

او درباره این سوال که چرا بایرن مونیخ با وجود پیروزی قاطع در دیدار رفت در این دیدار بازنده شد، گفت: بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و همین باعث شد تا شکست بخوریم. بازی بد اصلی‌ترین دلیل شکست ما بود. من این را قبول ندارم که چون روستوف را دست کم گرفتیم بازنده شدیم. به تیم حریف احترام گذاشتیم. ما بد بازی کردیم و طبیعی است که بازنده هم شویم.

آنچلوتی در پایان سخنان خود گفت: چند روز پیش هم برابر دورتموند تن به شکست دادیم. باید بگویم که در شرایط خوبی به سر نمی بریم اما اطمینان دارم که این روزها را پشت سر می گذاریم.

بایرن مونیخ با وجود شکست در این دیدار با ۹ امتیاز صعودش را به دور بعد به عنوان تیم دوم نهایی کرد این درحالی است که روستوف با ۴ امتیاز در رده سوم قرار گرفت و شانسی برای صعود ندارد.



دیدگاهها بسته شده است.