ناوگان اورژانس کشور در حالت آماده‌باش

دکتر پیرحسین کولیوند در گفتگو با عرصه افزود: تمامی پایگاه های جاده ای و شهری فوریت های پزشکی نیز در این ایام برای ارایه خدمت به نیازمندان و مردم در آمادگی کامل هستند.

وی گفت: بااینکه پیش بینی های لازم در زمینه ارایه خدمات به افرادی که در زمینه های حوادثی مانند مسمومیت با CO، حوادث ترافیکی و سرمازدگی اندیشیده شده است ولی توصیه اکید می‌شود که شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند.

دکتر کولیوند خاطرنشان کرد: ناوگان اورژانس کشور در حالت آمادگی کامل قرار دارند.

سرپرست اورژانس کشور تصریح کرد: به منظور هم افزایی و ارایه خدمات مطلوب به مردم و نیازمندان با سایر سازمانهای امدادی نیز همکاری لازم انجام می شود.

وی با تاکید بر رعایت موارد ایمنی از سوی مردم و مسافران در زمان سفرهای درون و برون شهری، خاطرنشان کرد: رانندگان توجه کنند که در صورت داشتن سفرهای بین شهری حتما اطلاعات مورد نیاز را از سوی سازمان راهور کسب کنند و رانندگان نیز توجه کنند که برای سفرهای خود تجهیزات کافی مانند زنجیر چرخ و وسایل گرم کننده و سوخت کافی به همراه داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ و بیماری با ۱۱۵ تماس گرفته و آدرس دقیق محل توقف خود را به مرکز فوریت های پزشکی اطلاع دهند.

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: شهروندان به ویژه سالمندان و افرادی که مشکلات تنفسی دارند از سفرهای غیر ضروری بین شهری خوداری و در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.



دیدگاهها بسته شده است.