هفته دوازدهم لیگ فوتسال؛ چشم مدعیان به لغزش گیتی‌پسند

به گزارش عرصه، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال در حالی فردا (جمعه) برگزار می‌شود که در فاصله دو هفته تا نیم فصل، گیتی پسند قهرمان شده و چهار تیم مدعی مس، دبیری، حفاری و تاسیسات دریایی در تلاش هستند تا از قافله عقب نمانند.

گیتی پسند فردا میزبان یکی از این چهار تیم یعنی حفاری اهواز است و همه نگاه‌ها به این بازی است تا ببینند بالاخره ترمز این تیم پرستاره کشیده شده و اولین باخت را تجربه می کند یا نه.
در حال حاضر اصفهانی‌ها با ۳۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و مس سونگون با ۲۳ امتیاز، دوم است. تیم‌های دبیری، حفاری و تاسیسات دریایی هم هر کدام با ۲۲ امتیاز چشم به لغزش گیتی پسند دوخته‌اند.

مس که با جذب سوفاوت ستاره تایلندی توانسته تا حدودی از ضعف گلزنی خود بکاهد، باید در قلعه عقاب‌ها رودرروی تیم پرطرفدار شهروند ساری قرار بگیرد. شهروندی که با اتکا به هواداران پرشمار خود توانسته امتیازهای مهمی را در فصل جاری جمع کند و با ۲۰ امتیاز پشت سر مدعیان در رده ششم جای گرفته است.
دبیری تبریز هم در یکی از بازی‌های حساس خود میزبان دانشگاه آزاد تهران است. این بازی نه به خاطر شرایط جدول بلکه به دلیل حضور حسین شمس روی نیمکت دانشگاه آزاد از حساسیت بالایی برخوردار است. شمس که در هفته‌های ابتدایی فصل قبل هدایت دبیری را به عهده داشت، با ناکامی از این تیم جدا شد و سپس با مدیران باشگاه به اختلاف خورد.
اما دیگر مدعی لیگ یعنی تاسیسات دریایی مهمان مقاومت البرز است. دیداری که وحید شمسایی آن را یکی از سخت‌ترین بازی های تیمش در لیگ امسال قلمداد کرده و حریف را همچون نامش، مقاوم دانسته است. با این حال شمسایی می‌داند برای اینکه بیشتر از این از کورس عقب نماند، راهی جز پیروزی مقابل مقاومت ندارد.
برنامه کامل هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال
جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ – ساعت ۱۷:۰۰
شهرداری ساوه – یاسین پیشرو قم
طرح و توسعه قزوین – فرش آرا مشهد
مقاومت البرز – تاسیسات دریایی تهران
دبیری تبریز – دانشگاه آزاد تهران
لبنیات ارژن شیراز – آذرخش بندرعباس
ساعت ۱۸:۰۰
گیتی پسند اصفهان – ملی حفاری اهواز
شهروند ساری – مس سونگون ورزقان
بازی تیم های گیتی پسند با حفاری و شهروند ساری با مس به دلیل پخش زنده تلویزیونی با یک ساعت تاخیر نسبت به سایر بازی‌ها آغاز خواهد شد.



دیدگاهها بسته شده است.