پورموسوی: سیاه جامگان بسته بازی کرد

به گزارش عرصه، سید اکبر پورموسوی در نشست خبری پس از دیدار تیمش با سیاه‌جامگان اظهار کرد: به بازی زیبا و خوب امتیاز نمی‌دهند و متاسفانه علی رغم اینکه موقعیت‌های بسیاری در این دیدار خلق کردیم اما بازیکنانم در زدن ضربات پایانی تمرکز نداشتند.

وی افزود: وقفه طولانی مدت ایجاد شده در لیگ نیز در روند ما تاثیرگذار بود چرا که نتوانستیم بازی‌های تدارکاتی خوبی نیز انجام دهیم. به هر حال ناچاریم به این تک امتیاز راضی باشیم و امیدوار به آینده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: ما تا پیش از این بازی بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشتیم اما امروز بازیکنانم کمی بی دقت بودند و ان‌شاالله با تمریناتی که خواهیم داشت در بازی با سایپا این نتیجه را جبران خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که شما پیش از این دیدار گفته بودید که بازیکنان‌تان از نظر فکری آماده بازی نیستند گفت: مشکلات مالی‌مان حل نشده است اما طی صحبتی که با بازیکنان‌مان داشتیم از آن‌ها خواستیم که این موضوع را فراموش کنند و دلیل اینکه امروز توپ‌هایمان به گل تبدیل نشدند این نبود و دلیلش این بود که بازیکنانم از مسابقات دور بودند و فکر می‌کنم بیشتر مسابقات امروز نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیدند. به هر حال همه از این تعطیلی لطمه می‌خورند.

پورموسوی در مورد ارزیابی از تیم سیاه جامگان نیز خاطرنشان کرد: حریف به دنبال تک امتیاز بود و نمی‌توانیم نسبت به آن گلایه‌مند باشیم اما حریف امروز بسته کار کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص برگزاری این دیدار بدون حضور تماشاگران نیز گفت: نبود آن ها در بازی تاثیرگذار بود و امیدوارم با توجه به اعتراضی که نسبت به این موضوع داشته‌ایم در بازی بعدمان شاهد حضور تماشاگران باشیم.

–  



دیدگاهها بسته شده است.