کولاک شدید جاده شمشک – دیزین را بست


رئیس پلیس راه استان البرز گفت: محور شمشک به دیزین مسدود شده و تردد هرگونه وسیله نقیله در این مسیر تا اطلاع بعدی ممنوع است.

 به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ رضا اکبری گفت: محور شمشک – دیزین به علت نامساعد بودن وضعیت جوی و بارش برف و نداشتن ایمنی لازم، مسدود و تردد هر گونه وسیله نقلیه ممنوع اعلام شد.

وی افزود: رانندگانی که قصد سفر به محورهای شمالی کشور از این مسیر را دارند باید از مسیر های جایگزین استفاده کنند.

سرهنگ اکبری گفت: با توجه به فصل سرما و بارش باران و برف، به ویژه در مناطق کوهستانی، همراه داشتن زنجیر چرخ در راه های این استان از جمله جاده کرج – چالوس الزامی است و سالم بودن بخاری و برف پاک کن از موارد مهمی است که رانندگان باید مدنظر قرار دهند.

رئیس پلیس راه استان اعلام کرد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه به رانندگان است.

وی یادآور شد: در محورهای کوهستانی استان از جمله جاده کرج – چالوس، ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک با آمادگی کامل در تمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده اند.

سرهنگ اکبری در پایان گفت: با هماهنگی که با اداره کل راهداری انجام شده است تیم های راهداری استان البرز نیز با آمادگی کامل برای نمک پاشی و پوشش های امدادی و تجهیزات راهداری در راه های اصلی و کوهستانی مستقر هستند.

گفتنی است؛ استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.



دیدگاهها بسته شده است.