گریزمان: این پیروزی پس از شکست در داربی اهمیت زیادی داشت

به گزارش عرصه و به نقل از آس، اتلتیکومادرید چهارشنبه شب در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با دو گل برابر آیندهوون پیروز شد و به عنوان تیم نخست به یک هشتم نهایی صعود کرد.

آنتوان گریزمان پس از بازی گفت: پیروزی مهمی بود. باید پس از شکست برابر رئال مادرید چهره دیگری از خود نشان می‌دادیم و تلاش می‌کردیم که صدرنشین گروه بمانیم. از کسب این پیروزی خوشحالیم. برابر تیمی سرسخت که همیشه ما را به دردسر می‌اندازد بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

مهاجم اتلتیکومادرید در ادامه افزود: باید پیروز میدان می‌شدیم. صدرنشینی هدفمان بود. با قدرت زیادی بازی کردیم و همیشه باید این چنین بازی کنیم.

اتلتیکو تنها تیم حاضر در لیگ قهرمانان است که همه بازی‌هایش را با برد پشت سر گذاشته است.

مهاجم فرانسوی در این باره گفت: باید در لالیگا و لیگ قهرمانان به تمرین و تلاش خود ادامه دهیم. روزها را باید این گونه سپری کنیم و با تمام وجود بازی کنیم. هواداران دوباره به نحو عالی از ما حمایت و تیم را تشویق کردند. تلاش کردیم تا از آن‌ها قدردانی کنیم.

گل نخست بازی توسط کوین گامیرو با پاس گریزمان به ثمر رسید. مهاجم اتلتیکو درباره هموطنش اظهار کرد: به خاطر گلزنی‌اش خوشحالم. امیدوارم گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

گل دوم این بازی توسط گریزمان به ثمر رسید.



دیدگاهها بسته شده است.