انجمن روزنامه‌نگاران دفاع‌مقدس انفجار تروریستی را در عراق محکوم کرد

به گزارش عرصه، انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس انفجار تروریستی و انتحاری امروز داعش را در عراق که منجر به  شهادت و مجروح شدن تعداد کثیری از  ایرانیان و زائران  بی‌گناه شد، به شدت محکوم کرد.

این انجمن ضمن ابراز همدردی با تمامی خانواده‌های قربانیان این حادثه شوم و هولناک،تاکید کرد: اینگونه اقدامات ددمنشانه نشانه استیصال و درماندگی تروریست‌ها در پی شکست‌های پیاپی اخیر آنان است.

انجمن روزنامه‌نگاران دفاع مقدس این ضایعه دردناک را به ملت ایران و خانواده‌های داغدار این شهدا تسلیت گفته و تاکید کرده است:شیعیان ایران و جهان اسلام با راهپیمایی ۲۰ میلیونی خود در مراسم اربعین وحشیگری گروه تروریستی داعش و حامیان آنان را به سخره گرفتند، چرا که با توجه به خطرات موجود و شناخت از خوی شیطانی و وحشیگری داعش، پا در این راه گذاشتند.زائران ایرانی  و دیگر کشورهای اسلامی با روحیه شهادت‌طلبی و شجاعت  خود نه تنها ترس و واهمه در دل سفاک داعشیان ایجاد کرده‌اند بلکه حامیان آنان را نیز از این همه شجاعت دچار حیرت کرده‌اند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت انفجار در منطقه حله و الشوملی در جنوب عراق را که منجر به شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر از جمله شمار زیادی از زائرین ایرانی شد، برعهده گرفته است.



دیدگاهها بسته شده است.