ایبراهیموویچ: باید به وین رونی احترام بیشتری گذاشت

به گزارش عرصه و به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد در لیگ اروپا با چهار گل فاینورد را شکست داد. گل نخست این بازی را  وین رونی به ثمر رساند.

زلاتان ایبراهیموویچ بعد از این دیدار به تجمید از هم تیمی اش پرداخت و گفت: رونی بازیکن کاملی است و باید به او احترام بیشتری گذاشت. او تمام شده نیست.

پس از منتشر شدن عکس هایی از رونی در یک عروسی از این بازیکن انتقاد زیادی شد. این اتفاق در زمان برگزاری دیدارهای ملی (انگلیس – اسکاتلند) و در هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال انگلیس رخ داد. در تصاویری که نشریه سان از وین رونی منتشر کرد، او را در حالتی غیرعادی که ناشی از مصرف مشروبات الکلی بود، نشان می‌داد. گفته می‌شد رونی در یک مراسم عروسی که در آن هتل بوده، شرکت کرده است. ایبراهیموویچ در این‌باره اظهار کرد: مردم دوست دارند همه چیز را درباره افراد مشهور بدانند. نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. هنوز هم از او درباره این اتفاق چیزی نپرسیدم چون برایم مهم نیست. مطمئنم که رسانه ها دقیقا نمی دانند چه اتفاقی رخ داده است.

مهاجم سوئدی در ادامه افزود: باید به عملکرد رونی توجه کنیم. بازیکنان کمی در انگلیس کارنامه درخشانی همچون رونی داشتند. از شرایط به وجود آمده کمی متاسف هستم چون باید نسبت به او احترام بیشتری داشته باشیم. رونی انسان فوق العاده ای است و خوش شانس بودم که او را شناختم. به عنوان بازیکن نمی توانم از واژه ای برای توصیفش استفاده کنم. او بازیکن کاملی است. همه می دانند برای باشگاه چه کارهایی انجام داده است. خوشحالم که هم بازی اش هستم و می توانم به او در گلزنی کمک کنم.



دیدگاهها بسته شده است.