باید با ایران و روسیه برای مبارزه با تروریسم مذاکره کرد


نخست وزیر سابق و نامزد حزب راست میانه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۷ فرانسه تاکید کرد که باید برای ایجاد یک ائتلاف بین المللی برای مبارزه با تروریسم با روسیه و ایران مذاکره کنیم.

به گزارش عرصه به نقل از العهد، نخست وزیر سابق فرانسه در سخنانی به انتقاد از رویکرد دولت این کشور در قبال بحران سوریه پرداخت.

«فرانسوا فیون» نخست وزیر سابق و نامزد حزب راست میانه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۷ فرانسه در سخنانی تاکید کرد: سیاست پاریس در قبال سوریه شکست خورده است و باید علاوه بر تغییر آن، با روسیه و ایران در این خصوص مذاکره کرد.

وی در ادامه سخنان خود در همین راستا تصریح کرد: سیاستی که ما طی ۴ سال اخیر در پیش گرفتیم شکست خورده و جنگ در سوریه تشدید شده است. همچنین سیاست ما موجب توقف خشونت ها در این کشور نشده است.

نامزد حزب راست میانه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۷ فرانسه در پایان گفت: باید به این شکست اذعان کرد و برای توقف این جنگ به دنبال راه های دیگری بود. من درخواست می کنم برای ایجاد یک ائتلاف بین المللی در مبارزه با تروریسم با روسیه و ایران مذاکره کنیم.

گفتنی است، پیش از این «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه از رویکرد آشتی جویانه ای که «فرانسوا فیون» نامزد حزب راست میانه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۷ فرانسه نسبت به روسیه دارند، استقبال کرد.



دیدگاهها بسته شده است.