دغدغه دولت به جای مسائل اصلی، به لغو یک سخنرانی تنزل کرده است


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: به نظر می رسد دغدغه دولت به جای مسائل اصلی به موضوعات فرعی از جمله لغو یک سخنرانی تنزل کرده است.

آیت الله محسن ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در گفتگو با خبرنگار مهر، با انتقاد از آنچه به بهانه لغو سخنرانی علی مطهری با هدف هجمه علیه برخی مسئولین مشهد صورت می گیرد، اظهار داشت: از آنجا که با مشابه این مساله در استان فارس مواجه بودیم باید بگویم به نظر می رسد جریانی به دنبال بهانه تراشی است تا این قضیه را به بالاترین مقام و یا مسئول استان منتصب کنند.

وی افزود: چهره های دولتی و کسانی که در این مسیر حرکت می کنند در حقیقت آب به آسیاب دشمن می ریزند، اینها به جای آنکه به فکر رفع کمبودها، تخلفات و قصورها باشند تلاش می کنند با حمله به یک مقام استانی آن هم در جایگاه نماینده ولی فقیه ذهن افکار عمومی را منحرف کنند.

آیت الله ایمانی با انتقاد از فضای رسانه ای ایجاد شده نسبت به امام جمعه مشهد ادامه داد: آقای علم الهدی در این ماجرا هیچ نقشی نداشتند اما جریاناتی که از این مساله منتفع می شوند لبه تیز انتقادات خود را به سوی وی نشانه گیری کردند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: قداست شکنی این روزها به یک سیاست تبدیل شده است به طوری که هم در شبکه های اجتماعی و هم در سخنان برخی مسئولین مشهود است.

وی گفت: امر خلاف یک روز دامن خلافکار را خواهد گرفت یعنی هر کس بخواهد مسائل را از مجرای غیرصحیح دنبال و تعقیب کند خواسته یا ناخواسته خود به آن سرنوشت گرفتار خواهد شد.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: این جریان به دنبال آن است که از یک شهرستان شروع و به استان های مختلف دست اندازی کرده تا اهداف پشت پرده خود را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه دولت اولویت‌های مختلفی از جمله مساله اشتغال، اقتصاد، رکود، برجام و آلودگی هوا در کشور دارد که باید به طور جدی به آنها رسیدگی کند اما تشکیل کمیته بررسی لغو سخنرانی  آقای مطهری به دغدغه دولتمردان تبدیل شده، عنوان کرد: دولت قصد دارد ذهن مردم از مسائل اصلی منحرف شود و از آنچه در حال رخ دادن است بی خبر باشند چنانچه پیش از این مساله کنسرت ها دغدغه دولت شده بود.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: مساله معیشت مردم، اشتغال و رکود جزو مسائل مهمی است که دولت باید  به آنها رسیدگی کرده و این گونه ساده از کنار آن عبور نکند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تصریح کرد: امروز بسیاری هستند که در دوران جنگ عزیزان خود را از دست دادند و حتی نزدیکانشان به اسارت درآمدند اما هیچ کس اشک آنها را ندید در حالی که به خاطر بیکاری چندین جوان تحصیلکرده در خانواده گریه می کنند. دولت باید به این مسائل بپردازد.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: دولت نسبت به مسائل اصلی غفلت کرده و خود را درگیر مسائل پیش پا افتاده همچون لغو یک سخنرانی می کند. به نظر می رسد دغدغه های دولت از مسائل اصلی به مسائل فرعی تنزل کرده است.



دیدگاهها بسته شده است.