زرینی: به خاطر مشکلات تمرینات را تعطیل کردیم

حمزه زرینی در گفت و گو با عرصه، درباره علت غیبتش در ست نخست برابر تیم پیکان در هفته هشتم لیگ برتر والیبال گفت: از ناحیه مچ پا مصدومیتی داشتم که نتوانستم به تیم کمک کنم. در ست دوم سرمربی تیم من را به بازی فرستاد. با قرص و آمپول خودم را به بازی رساندم اما متاسفم که نتوانستم به تیم کمک کنم.

زرینی درباره مشکلات تیم صالحین ورامین نیز گفت: از همان آغاز لیگ مشکلاتی را داشتیم که مسئولان اعلام کردند آن ها را حل می کنند اما این اتفاق رخ نداد و کماکان ادامه دارد. در هفته گذشته هم به دلیل همین مشکلات تمرین های خوب و منظمی را پشت سر نگذاشتیم. امیدوارم مشکلات به زودی حل شود.

او در ادامه افزود: مسئولان تیم قول داده بودند در هفته های قبل مشکلات را بر طرف کنند اما هیج اتفاقی نیفتاده است. امیدوارم این قول ها به زودی عملی شود تا دغدغه‌ای برای تمرین کردن نداشته باشیم.

بازیکن تیم  والیبال صالحین ورامین درباره بازی این تیم برابر پیکان و شکست ۳ بر صفر برابر این تیم نیز گفت: حریف بازی خوبی را به نمایش گذاشت. در ست اول خوب بودیم اما ترسو والیبال بازی کردیم. چنین شرایطی برای هرتیمی به وجود می آید اما واقعا ترسو بازی کردن در این بازی، کار دست ما داد و بازنده این بازی شدیم.



دیدگاهها بسته شده است.