سیدجلال حسینی: از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم/ منشا چه قدرتی داشت؟

به گزارش عرصه، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس پس از تساوی تیمش مقابل پیکان تهران درباره این بازی گفت: بازی خوبی بود و بازیکنانی که به تیم اضافه شده بودند می‌دانستند که بازی سختی را در پیش دارند. ما تلاش کردیم ولی نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم.

او ادامه داد: برنامه پیکان روی استفاده از ضد حملات بود که ما راه آن‌ها را تا جایی که می‌شد بستیم ولی وقتی تیم ما بالا بازی می‌کرد آن‌ها موقعیت‌هایی به دست آوردند که نتوانستند از آن استفاده کنند.

کاپیتان تیم پرسپولیس درباره موقعیت‌های زیادی که مهاجمان این تیم از دست داده‌اند اظهار کرد: ما موقعیت‌هایی داشتیم که متاسفانه از دست رفت ولی این طور نبود که پیکان موقعیتی نداشته باشد. آن‌ها هم موقعیت‌های خوبی داشتند که استفاده نکردند.

او درباره داوری این دیدار گفت: داوری صحنه تاثیرگذاری نداشت که داور اشتباه کرده باشد ولی خطاهایی بود که باید کارشناسان آن‌ها را بررسی کنند و داور می‌توانست آن را به ضرر تیم ما نگیرد.

سید جلال حسینی درباره وضعیت تیم پس از ۱۰ نفره شدن گفت: ما زمانی که ۱۰ نفره شدیم باز هم فشار آوردیم ولی نتوانستیم از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم استفاده کنیم. امیدوارم در ادامه فصل با تمرین‌های بیشتر شرایط‌مان بهتر شود.

وی همچنین درباره این موضوع که گفته می‌شود مدافعان پرسپولیس در برابر مهاجمانی که محکم بازی می‌کنند نمی‌توانند تاثیرگذار باشند اظهار کرد: منشا چه قدرتی داشت که ما نتوانستیم آن را مهار کنیم؟ به طور کل وقتی تیمی بالا بازی می‌کند به حریف خود موقعیت‌هایی می‌دهد. ما به دنبال سه امتیاز بودیم و ترسی هم از این بابت نداشتیم.



دیدگاهها بسته شده است.