مومن‌زاده: از قراردادم رضایت ندارم/ با وجودی که تمرین نداشتیم بازی خوبی بود

رحیم مومن‌زاده در گفت‌وگو با عرصه بعد از پیوستنش به تیم مرو دشت، گفت: بحث قرارداد نبود. شرایطی که تیم مرودشت شیراز دارد و همچنین با توجه به شرایطی خانوادگی خودم به این تیم پیوستم. مقرر شده است که تنها دو یا سه روز در خدمت تیم باشیم و سایر روزها را به کارهای خود و زندگی برسیم.

او از سقف قراردادهای لیگ رضایت ندارد و در این باره خاطرنشان کرد: از سقف قراردادها که اصلاً رضایت ندارم. نمی شود در مورد قراردادهای امسال حرف زد. واقعا سقف قراردادها خیلی پایین است، اما با توجه به اینکه باید در لیگ بازی کنیم مجبوریم. باید امسال را بگذارنیم تا ببینیم تا سال بعد چه اتفاقی خواهد افتاد.

مومن‌زاده بعد از اولین رقابت تیم نوین قطره پارسه مرودشت با بیتا سبزوار در لیگ برتر، تصریح کرد: بازی اول ما بود. اولین جلسه ای بود که این بازیکنان این تیم در کنار هم جمع شده بودند. ما قبل از بازی هیچ تمرینی با هم نداشتیم و با توجه به شرایطی که فدراسیون به وجود آمده بود اینکه باید تیم‌ها سر زمان مشخص شده در لیگ حضور یابند نتوانستیم حتی یک جلسه تمرینی هم داشته باشیم.

او ادامه داد: این تیم یک هفته‌ای است که تشکیل شده است و با توجه به اینکه هیچ هماهنگی با هم نداشتیم بازی خوبی بود. هرچند می‌توانستیم برنده میدان باشیم، اما برخی از بازیکنان ما خیلی جوان هستند و برای اولین بار است که در لیگ برتر بازی می‌کنند. مقرر است برای هفته بعد دو ملی‌پوش دیگر به ما اضافه شود و شرایط مان بهتر شود.

به گزارش عرصه، رحیم مومن زاده در آخرین لحظه به تیم لیگ برتری نوین قطره مهر پارسه مرودشت پیوسته است. این تیم در اولین حضورش در برابر بیتا سبزوار با یک اختلاف بازی را واگذار کرد.



دیدگاهها بسته شده است.