واکنش سیدجلال حسینی به کارشناسی علی خسروی

به گزارش عرصه، شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی شبکه ورزش، علی خسروی که به عنوان کارشناس داوری حاضر بود، درباره صحنه‌ای که سید جلال حسینی  به داور بازی اعتراض کرد گفت: حسینی به عنوان بازیکی که در تیم ملی حضور دارد، اصلا نباید اینگونه رفتار‌ها را انجام بدهد.
سید جلال حسینی در گفت‌وگو با عرصه درباره صحبت‌های علی خسروی، اظهار کرد: آقای خسروی باید در اظهارات خود دقت کند. در صحنه‌ای که به داور بازی اعتراض کردم، داور به بازیکن ما کارت زرد نشان داد و طبق قانون وقتی داور ضربه ایستگاهی اعلام می‌کند و به بازیکنی کارت زرد می‌دهد، بازی در ادامه باید با سوت داور آغاز شود. اما در بازی مقابل پیکان اینگونه نشد. زمانی که راداشویچ قصد داشت دیوار دفاعی را بچیند، داور محمد انصاری را فراخواند تا به او کارت زرد بدهد و در ادامه بدون اینکه سوت بزند بازیکن حریف ضربه را زد. کسانی که قانون فوتبال را می‌دانند، به خوبی می‌دانند  بعد از اینکه داور به بازیکنی کارت زرد می‌دهد بازی باید با سوت داور مجددا آغاز شود.
او تاکید کرد: وقتی داور بازیکنی را فرامی‌خواند، آن بازیکن باید به سمت داور برود به همین دلیل محمد انصاری به سمت داور رفت و خط دفاعی تیم را خالی کرد. اگر قرار باشد که بازی با سوت داور شروع نشود که من به بازیکنان می‌گویم وقتی داور قرار است کارت بدهد نمی‌خواهد به سمت داور بروید!
وی افزود: آقای خسروی در اظهار نظر دیگری گفته در صحنه‌ای که مهاجم حریف در محوطه جریمه ما به زمین خورد، داور باید نقطه پنالتی را نشان می‌داد اما واقعیت این است فوتبال زورآزمایی نیست اما وقتی مهاجم حریف با قدرت بدنی بالا با کمک دست و البته قدرت بدنی خوبش مدافعان را کنار می‌زند تا به دروازه برسد مدافع هم دیگر نمی‌تواند از فکرش استفاده کند یا بخواهد با مهاجم کورس سرعت بگذارد. در مقابل مهاجم حریف، مدافع هم از قدرت بدنی خودش استفاده می‌کند. به نظر من آقای خسروی باید در اظهارات خود دقت بیشتری داشته باشند. او در برنامه شب های فوتبالی اظهارات درستی نداشت. در آن صحنه هیچ خطایی روی مهاجم حریف روی نداد.



دیدگاهها بسته شده است.