۲۶ نفر در حادثه قطار سمنان جان باختند/ ۷۰ نفر مجروح شدند


سمنان – معاون هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه متاسفانه ۲۶ نفر در حادثه برخورد دو قطار مسافربری هفت‌خوان سمنان متاسفانه جان باخته اند، گفت: تعداد مصدومان نیز بالغ بر ۷۰ نفر است.

علی یحیایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه تا ساعت۱۳:۳۰ ظهر جمعه، ۷۵ مصدوم در حادثه برخورد قطار مسافربری ایستگاه هفت خوان سمنان مداوا شده اند، ابرازداشت: با اوج گرفتن عملیات امداد و نجات و با حضور عوامل هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی می توان آمار بهتری از تعداد مصدومان حادثه برخورد دو رام قطار مسافربری در ایستگاه هفت خوان ارائه داد که تا کنون این آمار اعلام شده است.

وی افزود: انتقال مجروحان از طریق آمبولانس به بیمارستان ولایت دامغان و همچنین انتقال هوایی به بیمارستان کوثر سمنان انجام شده است.

معاون هلال احمر سمنان همچنین گفت: ۹ مجروح بد حال این حادثه از طریق بالگرد هلال احمر و بالگرد اورژانس شاهرود، به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شده اند.

یحیایی با بیان اینکه امدادرسانی سرپایی به حدود ۳۰ نفر از مجروحان صورت گرفته است، گفت: عمده مشکل مصدومان سوختگی درجات مختلف است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر درباره نیروهای اعزامی به محل حادثه برخورد دو رام قطار مسافربری، توضیح داد: هفت تیم امدادی و ۲۴ امدادگر هلال احمر با هفت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه بالگرد به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

معاون هلال احمر سمنان تصریح کرد: در مجموع بالغ بر ۷۵ نفر به دو بیمارستان ولایت دامغان و کوثر سمنان منتقل و به صورت سرپایی و بستری مداوا شده اند.



دیدگاهها بسته شده است.