حواشی مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال خراسان رضوی

به گزارش عرصه، مجمع سالیانه هیات فوتبال خراسان رضوی صبح امروز با حضور مهدی تاج، رییس فدراسیون، کوروش صبوریان، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مهدی برادران، رییس هیات فوتبال استان، رضا مهاجری، سرمربی پدیده خراسان و نماینده مربیان، هادی برگی‌زر، مدیرعامل پدیده خراسان، علی عباسی، مدیرعامل سیاه‌جامگان، سردار امیری مقدم، رضا ناصحی، بازیکن تیم فوتبال پدیده خراسان و نماینده بازیکنان، رضا سخندان، کمک‌داور بین‌المللی فوتبال و نماینده خانواده داوران، محسن فریمانی، کمک‌داور بازنشسته خراسانی و … کار خود را آغاز کرد.

در بحث انتخابات هیات‌رییسه هیات فوتبال خراسان رضوی،  مرتضی خسرومنش به عنوان نایب‌رییس، فاطمه توسلی به عنوان نایب‌رییس بانوان و شاهچراغی به عنوان رییس کمیته شهرستان‌های هیات فوتبال خراسان رضوی انتخاب شدند.

این افراد تک‌کاندیدا بودند و در بخش‌های مربوط به خود رقیبی نداشتند.

 در ابتدای رای‌گیری برای انتخاب کاندیداهای بی‌رقیب، از صلوات استفاده شد که با مخالفت تاج روبه‌رو شد و از موافقین خواسته‌شد تا برای ابراز نظر خود، دست‌ها را بالا برند.

این نشست از ۴۳ عضو مجمع، ۳۵ نفر حضور دارند و باغشنی، یکی از دو کاندیدای نماینده باشگاه‌ها از غایبین است.

جهانی‌فر با اکثریت آرا به عنوان نماینده باشگاه‌ها انتخاب شد.

برادران درباره عدم کاندیداتوری مدیران سیاه‌جامگان و پدیده در بخش نماینده باشگاه‌ها گفت: طبق اساسنامه این عزیزان امکان کاندیدا شدن در این بخش را نداشتند و باید برای نماینده باشگاه‌ها، باشگاهی درون استانی کاندیدا می‌شد.

زمانیان، رییس هیات فوتبال گناباد با اشاره به شرایط سخت حاضر در این شهرستان گفت: آقای تاج! شرایط در گناباد بسیار سخت است، امکانات نیست و خشکسالی بسیار زیاد است. اگر مواد مخدر بخواهید به راحتی یافت می‌شود اما ورزش و امکانات لازم برای فوتبال مثل توپ است که سخت پیدا می‌شود. اگر توپی، لباسی و هر وسیله دیگری برای گناباد و شهرستان‌ها بوده و از ما دریغ شده‌باشد از شما نمی‌گذرم.

نکته جالب توجه اینکه دلیل برگزاری مجمع، رسیدن صدای اعتراض اعضای مجمع به گوش رییس فدراسیون بود اما در این جلسه هیچ اعتراضی مطرح نشد و حاضرین بر خلاف امضاهای قبلی خود علیه رییس هیات فوتبال به یاد آوردند که هوای فوتبال خراسان آفتابیِ آفتابی است.

علی عباسی، مدیرعامل تیم سیاه‌جامگان گفت: اگر صدای خورد شدن استخوان فوتبال در باشگاه‌های خراسان نشنوید، سال آینده غصه نخورید که چرا در لیگ برتر تیم نداریم. از شرایطی که هست چه ما و چه پدیده که هر دو خصوصی هستیم، هر دو ناراضی هستیم.
وی افزود: اینکه بنشینیم گل بگوییم و گل بشنویم، چیزی حل نمی‌شود. اینکه امروز قدری پول می‌دهیم و باز از نیم‌فصل همین آش و کاسه، قطعا زیان‌دهی است و به جایی نمی‌رسیم و بدهی‌ها انباشت می‌شود.
عباسی تاکید کرد: فوتبال استان در خطر است، اگر این فوتبال از بین برود خیلی از تفریحات و سرگرمی‌های مردم از بین می‌رود و تبعاتش را در آینده نمی‌شود تخمین زد.



دیدگاهها بسته شده است.