پایداری سوریه وحمایت متحدانش معادلات منطقه ای و جهانی را تغییرداد


مشاور سیاسی- رسانه ای رئیس جمهور سوریه اظهار داشت که پایداری این کشور و حمایت هم پیمانانش معادلات منطقه ای و بین المللی را تغییر داد.

به گزارش عرصه به نقل از سانا، «بثینه شعبان» مشاور سیاسی و رسانه ای بشار اسد رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که پایداری سوریه و حمایت متحدانش معادلات منطقه ای و بین المللی را تغییر داد.

شعبان در همایشی که در دانشگاه دمشق برگزار شده بود اظهار داشت که رویدادهای هفته های اخیر بسیاری از زوایای پنهان سیاسی و رسانه ای کشورهای غربی را آشکار ساخت.

وی در عین حال عنوان داشت که پیامدهای اخیر در صحنه بین المللی کشورهای منطقه را مقابل جهان جدیدی قرار داده است که نیازمند تفکر بیشتر و تلاش برای تدوین طرح های سیاسی و رسانه ای راهبردی در سطح منطقه و جهان است.

شعبان افزود: نقش غرب در این برهه با افول مواجه است و طی ۵ سال آینده اروپایی را که هم اکنون با آن مواجه هستیم نخواهیم دید و موید این مطلب نیز این است که اقدام پارلمان اروپا در رای گیری برای مقابله با شبکه راشاتودی روسیه میزان دستپاچگی اتحادیه اروپا و بیم آن از تاثیرگذاری یک شبکه رسانه ای بر رویکردهای شهروندان اروپایی را نشان می دهد.



دیدگاهها بسته شده است.