آغاز ثبت‌نام خادمین راهیان نور

به گزارش عرصه، محمد حاجی رحیمی مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور توضیح داد: ثبت نام خادمین شهدا راهیان نور از  پانزدهم تا بیست و پنجم ماه جاری در پایگاه کمیته خادمین شهدا آغاز  انجام می‌شود و خادمین پس از ثبت‌نام و طی مراحل گزینش توسط کمیته‌های استانی به کسوت خادمی شهدا نائل شده و در ایام اسفند ماه و عید نوروز در مناطق عملیاتی جنوب بکارگیری خواهند شد.

مسئول شبکه مرکزی خادمین ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: با توجه به محدود بودن ظرفیت بکارگیری خادمین در اردوهای راهیان نور، اولویت با خادمینی است که برای اولین بار در این مناطق حاضر می‌شوند.

وی افزود: افرادی که تاکنون در سامانه کمیته مرکزی خادمین شهدا ثبت نام نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی خادمین شهدا به نشانی www.khademin.koolebar.ir ثبت نام کنند. همچنین خادمینی که قبلا در این سامانه ثبت نام کرده اند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

حاجی رحیمی با بیان اینکه تاکنون ۳۳ هزار نفر برای خادمی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس ثبت‌نام کردند، اظهار کرد: سالانه ۱۵ هزار خادم در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شمال‌غرب، غرب، جنوب و دریا به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.



دیدگاهها بسته شده است.