رییس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی به ایران می‌آید

به گزارش عرصه، محمود صیدانلو که ریاست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری ایران را به عهده دارد، برای شرکت در مجمع جهانی فدراسیون های جهانی اتومبیلرانی و موتورسواری به اتریش رفت و دیدارهایی را با مسئولان این فدراسیون ها داشت و پیشنهاداتی را هم ارائه کرد.

آخرین و شاید مهترین فعالیت وی، دیدار با جان تات، رییس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی بود که در این دیدار علاوه بحث و تبادل نظر درباره فعالیت های اتومبیلرانی ایران و ارائه چند پیشنهاد، صیدانلو از تات برای حضور در ایران دعوت کرد که وی نیز این دعوت را پذیرفت. تات قرار است در زمان برگزاری رالی مرک ۲۰۱۷ در شیراز به ایران بیاید. جان تات یک بار دیگر در زمان ریاست حمیدرضا مهرعلی در فدراسیون اتومبیلرانی به ایران آمده بود.

صیدانلو درباره دیدار با رییس فدراسیون جهانی به خبرنگار عرصه گفت: او به من گفت کاملا در جریان فعالیت های فدراسیون اتومبیلرانی ایران قرار دارد. رییس فدراسیون جهانی دعوت ایران  برای حضور در مسابقات بین المللی مرک ٢٠١٧ را پذیرفت.

صیدانلو با اشاره به دیدارش با نایب رئیس فدراسیون سوریه و مدیر اجرایی رالی خاورمیانه از لبنان نیز گفت: در دیدار با هانی شعبان وعماد بن لحود، به طور مفصل پیرامون مسابقات رالی شیراز صحبت شد و در مورد به روز کردن امکانات و امنیت، هماهنگی های لازم صورت گرفت.



دیدگاهها بسته شده است.