فاطمه جمالی‌فر: بزرگ‌ترین آرزویم رفتن به المپیک است

به گزارش عرصه،  فاطمه جمالی‌فر نخستین جوانی است که در رقابت‌های انتخابی بزرگسالان موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.

جمالی‌فر در گفت‌وگو با عرصه درباره بزرگ‌ترین آرزوی خود گفت: نخستین بار است که در رقابت های بزرگسالان، یک جوان مقام نخست را کسب می کند. توانستم در رقابت های انتخابی تیم ملی، اول شده و وارد اردوی تیم ملی شوم. ان‌شاءالله که بتوانم پرچم جوانان را بالا ببرم. بزرگ ترین آرزو ی من رفتن به المپیک و سپس رکوردشکنی در آن است.

ملی پوش آینده دار تیم ملی پنگ پنگ بانوان از وزیر جدید ورزش و جوانان نیز خواست به این رشته توجه بیشتری شود. او در این زمینه هم اظهار کرد: مدال آوری در پینگ پنگ بسیار سخت است. از وزیر جدید ورزش خواهش می کنم به پینگ پنگ توجه بیشتری شود چراکه بازیکنان پینگ پنگ پتانسیل خوبی دارند ولی حمایت نمی‌شوند. اگر امکانات بیشتر شود و مریبان و بازیکنان خارجی آورده و شرایط مهیا شود، بازیکنان می توانند ۱۰۰ درصد خود را نشان بدهند.

او در ادامه افزود: یکی از مشکلات اساسی ما کمبود توپ است. فدراسیون همه چیز را برای ما مهیا کرده است ولی در ایران توپ کم و به دست آوردن توپ خوب سخت است.

فاطمه جمالی فر ملی پوش پینگ پنگ بانوان

جمالی فر درباره شرایط حال حاضر اردوی تیم ملی پینگ پنگ بانوان نیز گفت: شرایط اردو خوب است. مدت زمان تمرینات نسبت به گذشته بیشتر شده است. در حال حاضر حداقل روزی ۷ ساعت تمرین داریم. روانشناس، دکتر تغذیه و فیزیوتراپ در کنار تیم حضور دارد.

جمالی فر به همراه شهسواری و صامت، عازم مسابقات فنلاند است. او در این‌باره نیز عنوان کرد: در فدراسیون گذشته چنین چیزی نبود که برای آمادگی ملی پوشان در رقابت های جهانی و آسیایی، اردویی در نظر گرفته شود ولی خداراشکر فدراسیون کنونی این کار را انجام می‌دهد و برای حضوری موفق تر در رقابت های جهانی و آسیایی، ملی پوشان به تور ها اعزام می شوند. در رقابت های آسیایی و جهانی، بازیکنان بیشتر به خاطر ترس و استرس نتایج را واگذار می کنند. حضور در این تور ها باعث از بین رفتن ترس و استرس می شود.

فاطمه جمالی فر در پایان تصریح کرد: از قارداشی، کیوانی و نظری به خاطر اردو هایی که برگزار می کنند تشکر ویژه ای دارم. در گذشته اردو های ۲۰ روزه نداشتیم ولی در حال حاضر ۳ اردوی ۲۰ روزه داریم که این باعث ایجاد همبستگی بیشتر ملی پوشان می شود.



دیدگاهها بسته شده است.