آمریکا با بهانه سازی بدنبال توجیه حضور غیرقانونی در خلیج‌فارس است


مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به ادعای حمله سپاه به بالگرد آمریکایی گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند حضور غیرقانونی و استیلای خود در منطقه خلیج‌فارس را برای افکار عمومی توجیه کنند.

سردار محمدعلی آسودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ادعای مقامات وزارت دفاع آمریکا درباره شلیک قایق‌های سپاه به بالگرد آمریکا اظهار داشت: آمریکایی‌ها پیوسته برای اینکه حضور غیرقانونی و بی‌دلیل خود را در منطقه توجیه کنند، مطلبی را هر چند به دروغ در رسانه‌ها مطرح می‌کنند.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند حضور غیرمنطقی، غیرقانونی و استیلای خود در منطقه خلیج‌فارس را برای افکار عمومی خود و جهان توجیه کنند.

وی افزود: مجموعه سپاه برابر قوانین و ضوابط، وظایف خود را انجام می‌دهد و آمریکایی‌ها حرف‌های بی‌دلیلی می‌زنند. شناورهایی که در خلیج‌فارس در تردد هستند، هیچ آسیبی را از ناحیه جمهوری اسلامی ایران ندیده‌اند و آمریکایی‌ها با این ادعا به دنبال یک عملیات روانی است تا بتواند فضا را به نفع خود تغییر دهند.

آسودی در ادامه با بیان اینکه جوسازی‌ از طرف آمریکایی‌ها ممنوع است، گفت: آنها حرف بی‌استدلالی می‌زنند و به دنبال بهره‌برداری روانی هستند که به نتیجه نرسیده‌اند.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه در خصوص انفجار حله نیز گفت: داعش در حال اضمحلال در عراق و سوریه است و به جای اینکه مرکز حکومت برای خود برپا کنند، به دنبال راه فرار هستند.

وی افزود: حضور چند ده میلیونی زائران که در عراق به وجود آمد، بزرگترین رزمایش فرهنگی ـ سیاسی بود و داعش جرأت و امکان ضربه زدن به آن را نداشت.

آسودی تصریح کرد: داعش به شدت عصبانی بود و از روی عجز و بدبختی تلاش کردند در یک نقطه کور، ضربه‌ای بزنند تا اظهار وجود کرده باشند اما این بودن، یک بودن ذلیلانه و حقیرانه است.

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: تمام این مسائل نشان‌دهنده شکست نهایی و کامل جریان تکفیری و داعش در عراق و سوریه است.

وی در پایان گفت: انشاءالله در آینده‌ای نزدیک شاهد پیروزی نهایی رزمندگان اسلام خواهیم بود و داعش هیچ جایگاهی در منطقه نخواهد داشت.



دیدگاهها بسته شده است.