انریکه: هیچ تیمی بهتر از بارسلونا نیست

به گزارش عرصه و به نقل از آس، بارسلونا شنبه شب در هفته چهاردهم لالیگا در نوکمپ میزبان رئال مادرید است. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: پیش از این با رئال مادرید زیدان بازی کرده‌ایم. آنها خیلی خوب سازماندهی شده‌اند و برای ایجاد موقعیت روی دروازه نیازی به مالکیت توپ ندارند. بازیکنان سطح بالایی دارند و برای ما بازی خاصی خواهد بود. برابر رقیب همیشگی‌مان قرار خواهیم گرفت. هیچ تیمی بهتر از ما نیست. باید بهترین نمایش‌مان را به اجرا بگذاریم. سعی خواهیم کرد بازی را به کنترل خود در آوریم.
سرمربی بارسلونا درباره حضور آندرس اینیستا در این بازی اظهار کرد: بهترین اتفاق برای ما بهبود بازیکنان آسیب دیده هستند. اینیستا کاپیتان تیم است و تمام شرایط برای حضورش در این بازی بررسی خواهد شد. در بازی نبود یک بازیکن تاثیر نخواهد گذاشت چون فوتبال بازی گروهی است. بازگشت او خبر خیلی خوبی خواهد بود.
بارسلونا در فاصله ۶ امتیازی با رئال مادرید قرار دارد و رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. انریکه در این باره گفت: این بازی تعیین کننده نیست. در صورت شکست تنها اختلاف امتیاز به ۹ می رسد. بارسا برای نزدیک تر کردن فاصله به این پیروزی نیاز دارد. پیروزی برابر حریف مستقیم مان اهمیت زیادی دارد اما با این برد هم انتقادات به پایان نخواهند رسید. گاهی اوقات آن ها لازم هستند.
سرمربی اسپانیایی درباره حساسیت این بازی گفت: شب راحت می خوابم. ال کلاسیکو های زیادی را تجربه کردم. اگر سرمربی نتواند خود را کنترل کند نمی تواند چیزی از بازیکنان بخواهد.
انریکه در پایان درباره شرایط جرارد پیکه و یوردی آلبا گفت: آنها در شرایط عادی قرار دارند و می توانند در این بازی حضور داشته باشند.



دیدگاهها بسته شده است.