پورقاز: بازی با ساحل عاج کمک زیادی به تیم ملی می‌کند

عزت‌الله پورقاز در گفت‌وگو با عرصه، درباره شرایط تیم فوتبال استقلال خوزستان تا پایان هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد: وضعیت‌مان بد نیست اما ایده‌آل هم نیست. می‌توانستیم در جایگاه بهتری قرار بگیریم اما مشکلات مالی تا حدودی ما را اذیت کرد. استحقاق ما بیشتر از حضور در میانه جدول است. تیم ما خوب بازی می‌کند. همه بازیکنان سعی و تلاش خود را برای موفقیت استقلال خوزستان انجام می‌دهند و ان‌شاءالله امسال هم در بالای جدول قرار می‌گیریم.

مدافع ملی‌پوش استقلال خوزستان درباره دیدار تیم‌های ملی ایران و سوریه در انتخابی جام جهانی که در ورزشگاه تانکو عبدالرحمان برگزار شد، گفت: در آنجا فوتبال معنی نداشت. دو سال در ملوان بودم و پیش از آن هم در شموشک نوشهر بازی کردم اما به هیچ وجه چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم. ورزشگاه تانکو عبدالرحمان مانند شالیزار بود و اصلا نمی‌توانستید در آنجا راه بروید چه برسد به اینکه بخواهید فوتبال هم بازی کنید.

پورقاز ادامه داد: نمی‌دانم چرا بازی را در آنجا برگزار کردند اما تا به حال چنین زمینی را مشاهده نکردم.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره کسب ۱۱ امتیاز از ۵ دیدار در انتخابی جام جهانی نیز خاطرنشان کرد: شرایط تیم ملی خوب است و خدا را شکر تا به حال عملکرد خوبی را داشته‌ایم. ما روز به روز بهتر می شویم. نتایج کسب شده نشان از شرایط خوب تیم ملی دارد. باید بهترین امکانات برای این تیم فراهم شود تا به خوبی کار را پیش ببریم. کادر فنی تمامی تدابیر لازم را اندیشیده‌اند و تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه در تیم ملی حضور دارند. تیم ملی مستحق نتایج اخیر بود و کادر فنی تلاش زیادی برای این نتایج انجام دادند. تمام هدف ما خوشحالی دل مردم ایران است.

او درباره دیدار دوستانه ایران و ساحل عاج در دی ماه گفت: بازی‌های بزرگ کمک زیادی به تیم ملی و فوتبال ایران می‌کند و همه از آن استقبال می‌کنند. باید تعداد این بازی‌ها افزایش یابد تا بازیکنان جوان و باتجربه تیم ملی بازی با تیم‌های بزرگ را هم تجربه کنند. این گونه بازی‌ها کمک زیادی به تیم ملی می‌کند.



دیدگاهها بسته شده است.