راهیابی کمانداران کامپوند مرد به مرحله حذفی جام جهانی تایلند

به گزارش عرصه، رقابت‌های جام جهانی داخل سالن تیروکمان با حضور ۲۶ کشور و ۱۳۰ کماندار در رده‌سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان رشته‌های ریکرو و کامپوند در بانکوک تایلند در حال برگزاری است که در پایان مرحله مقدماتی کامپوند مردان، سه نماینده ایران موفق شدند به مرحله حذفی این رقابتها راه پیدا کنند.

در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی این رقابتها، مجید کیان زاد با ۵۹۰ امتیاز، اسماعیل عبادی با ۵۸۶ امتیاز و امید طاهری با ۵۸۴ امتیاز در رده های چهارم، یازدهم و ایستادهم قرار گرفتند.

هم‌چنین در این رقابتها، مجید احمدی مربی سابق تیم ملی کامپوند نیز که به صورت آزاد شرکت کرده است، با کسب ۵۸۱ امتیاز در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی رقابتهای کامپوند مردان توانست به مرحله حذفی راه پیدا کند.

در مرحله حذفی کامپوند مردان، مجید کیان زاد با نماینده‌ای از جمهوری لائوس دیدار خواهد داشت، امید طاهری به مصاف مجید احمدی خواهد رفت و اسماعیل عبادی با کمانداری از هندوستان دیدار خواهد داشت.

رقابتها در بخش ریکرو مردان (امین پیرعلی و صادق اشرفی) و کامپوند زنان (فرشته قربانی و معصومه عالیپور) در حال برگزاری است.

به گزارش عرصه، همچنین در ادامه رقابتهای جام جهانی تیروکمان داخل سالن که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، بانوان کماندار کشورمان نیز در مرحله مقدماتی رقابتهای کامپوند، توانستند راهی مرحله حذفی شوند.

در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی جام جهانی داخل سالن تیروکمان؛ عالمه سادات هاشم‌پور، فرشته قربانی و معصومه عالی پور  به ترتیب با ۵۸۰،  568 و  564 امتیاز در رده های دوم، پانزدهم و  شانزدهم قرار گرفتند.

هم‌چنین ویدا هنرمند، عطیه گل‌افشان و افسانه شفیعی هم که به صورت آزاد در این مسابقات شرکت کردند، با کسب ۵۶۸امتیاز، ۵۵۹امتیاز و ۵۵۵امتیاز در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی، توانستند به مرحله حذفی راه پیدا کنند.

به این ترتیب؛ هاشم‌پور در دور بعد با حریفی از ژاپن روبه‌رو خواهد شد، عالی‌پور به مصاف نماینده روسیه می‌رود، فرشته قربانی با آتیه گل‌افشان دیدار خواهد داشت و هنرمند و شفیعی نیز با کمانداری از آمریکا و آفریقای جنوبی رقابت خواهند کرد.



دیدگاهها بسته شده است.