رونمایی از تمبر یادواره شهیدان قرآنی لرستان

‌به گزارش عرصه،حاتم سلیمانی در جمع خبرنگاران از رونمایی تمبر یادواره ۴۰ شهید قرآنی منتخب استان خبر داد و با اشاره به اینکه پست لرستان یکی‌از دستگاه‌ها و ارگان‌های همکار در برگزاری یادواره ۴۰ شهید قرآنی منتخب استان لرستان است،اظهارکرد: در تقسیم کاری که در برگزاری این یادواره انجام شده،تهیه تمبر یادواره‌های شهدا و اجرای مراسم رونمایی از آن برعهده اداره‌ کل پست استان گذاشته شده است.

سلیمانی با اشاره به اینکه دعوت‌نامه‌های طراحی شده ویژه یادواره ۴۰ شهید قرآنی منتخب استان توسط اداره‌ کل لرستان ارسال می‌شود،اظهار کرد: این دعوت‌نامه‌ها به‌صورت الکترونیکی و فیزیکی برای مدعوین ارسال خواهد شد.

مدیرکل پست لرستان با بیان اینکه در طراحی تمبر لوگوی یادواره را در پس‌ زمینه و عکس شهدای قرآنی را روی آن کار می‌کنیم، اظهار کرد:موزه تمبر یادواره شهدای قرآن در حاشیه یادواره راه‌اندازی می‌شود و یک نسخه از تمبرهای شهدای قرآنی که چاپ شده به‌ عنوان یادبود به خانواده‌های شهدا اهداء می‌شود.

وی یادآور شد: علاوه‌ بر چاپ تمبر یادواره ۴۰ شهید منتخب استان و رونمایی از آن در مراسم یادواره شهدا، همچنین چاپ دو نیم‌شیت از تمبر ۴۰ شهید قرآنی منتخب لرستان و ارسال دعوت‌نامه‌های مدعوین یادواره به‌ صورت فیزیکی و الکترونیکی از جمله وظایف در نظر گرفته شده برای اداره‌ کل پست استان لرستان برای اجرا در یادواره شهدای قرآنی است.



دیدگاهها بسته شده است.