مرکز توانبخشی مجتمع ایثار هرمزگان تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد

به گزارش عرصه، سیدمنصور میرمرادی در سفر به استان هرمزگان در نشست شورای اداری بنیاد این استان با اشاره به اهمیت و نقش نیروی انسانی در خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری گفت: با توجه به نیاز های جامعه باید سازمان‌ها بر اساس قانون موجود متحول شده و در جذب نیروی کارآمد با تدبیر و تفکر اقدام کنند.

وی پس از این نشست در جریان اجرای پروژه‌ها و برنامه‌های استان قرار گرفت و از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در استان هرمزگان بازدید کرد.

میرمرادی در تشریح یکی از پروژه‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت رسانی به ایثارگران تصریح کرد: مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار در سراسر کشور در زمین‌هایی به مساحت ۵۹۹ هزار و ۳۷۰ مترمربع و زیربنای ۳۴۴ هزار و ۷۰۱ مترمربع در ۹۳ فاز طراحی و در حال احداث است.

وی در تشریح تاریخچه احداث این مجتمع‌ها خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۸۴ مطالعات احداث مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توابخشی در بنیاد شهید و امور ایثارگران آغاز شد و از سال ۱۳۸۵ به بعد به تناسب میزان جذب اعتبارات در استان‌ها، فازهای طراحی شده به مرحله اجرایی رسید ضمن اینکه مقرر شد ۵۰ درصد اعتبار احداث این مراکز از منابع استان و ۵۰ درصد از منابع ملی و سایر منابع بنیاد تأمین شود که این ابلاغیه با امضای رییس جمهوری به استانداران سراسر کشور ابلاغ شد.

میرمرادی درباره مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی استان هرمزگان گفت: فاز توانبخشی این مجموعه بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته و با همین روند این فاز تا پایان سال قابل بهره برداری خواهد بود و در صورت تکمیل اعتبارات فاز فرهنگی مجموعه نیز احداث خواهد شد.

در ادامه معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در اداره کل بنیاد استان هرمزگان با جمعی از جانبازان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر به‌صورت چهره به چهره دیدار کرده و در این دیدارها رفع مشکلات این عزیزان از سوی معاونت‌های مربوطه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان را پیگیری کرد.

سید منصور میرمرادی در بدو ورود به استان هرمزگان با حضور در گلزار شهدای بندرعباس ضمن ادای احترام نسبت به مقام والای شهدای گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس  و قرائت فاتحه با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کرد.

 



دیدگاهها بسته شده است.