سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان: من مقصر شکست برابر زنجان هستم

به گزارش عرصه، حماد ثامری پس از شکست برابر شهرداری اراک در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیش از بازی نیز گفته بودم با توجه به شرایط تیم‌مان این دیدار، بازی سختی است.

وی بیان کرد: متاسفانه ما در هفته گذشته به دلیل این‌که تغییر و تحولاتی داشتیم، این بازی را بدون بازیکن خارجی شروع کردیم. بازی کردن بدون بازیکن خارجی هم، در این لیگ کار بسیار سختی است و در واقع ما در بازی با زنجان شش نفره بازی می‌کردیم و بازی کردن با شش بازیکن هم کار بسیار سختی است.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: به هر حال این تغییر و تحولات، تمرکز ما را گرفته بود و نتوانستیم تمرینات لازم را انجام دهیم. ما حتی سجاد مشایخی را به دلیل این‌که آسیب دیده بود به صورت صد درصد در اختیار نداشتیم.

وی افزود: البته ما قبل از بازی به دنبال بهانه نیستیم و راجع به مشکلات صحبت نمی‌کنیم و نمی گویم که بازیکن نداریم. واقعا ما و بازیکنان تمام تلاش‌مان را کردیم ولی در نهایت بازی را واگذار کردیم. به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم و فکر می‌کنم اگر باختی هم هست، مسلماً من مقصر اصلی آن هستم، به دلیل این‌که نتوانستم تمرکز لازم را در تمرینات و در مسابقه، حفظ کنم.

ثامری در پاسخ به این سوال که داوری را چطور دیدید؟ گفت: در خصوص داوری صحبت نمی‌کنم، آن چیزی که باید مردم می‌دیدند، مشاهده کردند و من در خصوص داوری صحبت نکنم بهتر است.

وی درخصوص جذب بازیکن خارجی نیز عنوان کرد: ما یک بازیکن خارجی دیگر به جمع‌مان اضافه خواهیم کرد و فکر می‌کنم این موضوع امروز یا فردا قطعی شود. با او به توافق رسیده‌ایم و طی یکی دو روز آینده به ایران می‌آید.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان افزود:‌ بازیکنی که قرار است جذب کنیم، “دورون پرکینز” است که متاسفانه اسمش به صورت اشتباه اعلام شد. این بازیکن دورگه آمریکایی – ساحل عاجی است و در  پست‌های یک و دو بازی می‌کند. او هفت سال در یورو لیگ نیز بازی کرده و بازیکن خوبی است. ان‌شاءالله او نیز با ما هماهنگ خواهد شد و وضعیت تیم‌مان بهتر می‌شود.



دیدگاهها بسته شده است.