مدیرعامل گیتی پسند: به کفاشیان گفتم اگر کار به جوامع بین المللی کشید ناراحت نشوید

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند در گفت‌وگو با عرصه، اظهار کرد: در این ۶-۷ ساله گیتی پسند هر ساله بیشترین سهم را در تیم ملی داشته است. ما بازیکنان بزرگی داریم که کار با چنین بازیکنانی سخت است و مشکلات خاص خودش را نیز دارد و البته توقع از تیم هایی مثل ما نیز قهرمانی است.

وی ادامه داد: در مسابقات جهانی نیز ۶-۷ بازیکن در تیم ملی داشتیم و کشاورز نیز مصدوم شد و فکر کنم به دو هفته اول نیم فصل دوم نیز نرسد.

جنتی با بیان اینکه تیم را برای قهرمانی بسته‌ایم، اضافه کرد: اختلاف امتیازمان با تیم‌های دیگر خوب است و امیدوارم بتوانیم با قهرمانی‌مان هدیه‌ای به مردم اصفهان بدهیم.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند افزود: ما همیشه در تیم فوتسال‌مان بازیکنان بزرگی داشتیم، امیدوارم بتوانیم در فوتسال به اهداف مان برسیم و در نهایت بتوانیم به جام باشگاه‌های جهان برویم. در فوتبال نیز تیمی در دسته یک داشتیم که با یکسری اشتباهات، این تیم به دسته دوم سقوط کرد، اما فعلا بچه‌های اصفهان با اسم دیگر این تیم را هدایت می‌کنند و اگر بتوانیم بودجه‌اش را تامین و این تیم را مدیریت کنیم در فوتبال نیز تیمداری خواهیم کرد.

وی با اشاره به حواشی آخر بازی تیم گیتی پسند و حفاری نیز گفت: اتفاق نادر و ناخواسته ای رخ داد و یک بازیکن اشتباهی را مرتکب شد که باشگاه این حرکت را محکوم می‌کند، اما این که بخواهند به خاطر اشتباه یک بازیکن کل باشگاه را زیر سؤال ببرند اصلا درست نیست.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اضافه کرد: عابدین مشکلات خاص خودش را دارد. او درگیر بیماری مادرش بود و حتی قبل از دیدار با حفاری از ما خواست تا برود مادرش را ببیند، اما ما بازیکن کم داشتیم و به همین دلیل کادرفنی این اجازه را نداد و در نهایت این بازیکن در شرایطی قرار گرفت که آن حرکت اشتباه را انجام داد.

وی ادامه داد: الان رایی دادند که من درآوردی است، اگر بازی نیمه تمام می ماند و امکان ادامه بازی نبود، بحث دیگری بود، اما ما خودمان چند تماشاگر را که وارد زمین شدند دور کردیم و داور نیز در کمال آرامش سوت زد و بازی تمام شد و اگر هم یک بازیکن اشتباهی کرده باید تنها همان بازیکن و یا بازیکنانی که دخیل بودند، جریمه شوند، چرا باید کل یک باشگاه و یک شهر زیر سؤال بروند؟

جنتی با بیان اینکه ما تابع قانون هستیم، افزود: تیم ما در هفته، سه بازی تمرینی انجام می‌دهد و بازی چهارم نیز دیدار رسمی ما خواهد بود. چرا باید زحمات یک تیم را اینگونه به باد بدهند؟ به نظر من اعلام نتیجه شش بر صفر ناعادلانه است.

وی با اشاره به اعتراض این باشگاه به این رای، اضافه کرد: کمیته استیناف امروز رای خود را صادر خواهد کرد، من به کفاشیان نیز گفتم اگر به خاطر یک رای اشتباه، کار را به جوامع بین المللی کشاندیم ناراحت نشوید.

جنتی با اشاره به بحث حضور نیروهای یگان ویژه در مسابقات گفت: افتخاری نامه ای به استانداری اصفهان فرستاده مبنی بر اینکه از این به بعد در بازی های گیتی پسند از یگان ویژه استفاده کنند، اما نمی دانم در نیم فصل دوم اینگونه خواهد شد یا خیر.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اضافه کرد: بازی‌های ما در سالن پیروزی، تماشاگران زیادی دارد. صحبت از سه هزار نفر است. کنترل این جمعیت بسیار سخت است زیرا از هر قسمت این سالن می‌توان وارد زمین شد پس نیاز است تا یگان ویژه در بازی‌های ما حضور داشته باشد تا چنین اتفاقاتی دیگر رخ ندهد.



دیدگاهها بسته شده است.