سعداوی: شناخت خوبمان از نفت باعث شد ۳ امتیاز را به دست آوریم

به گزارش عرصه، نعیم سعداوی سرمربی فولاد خوزستان پس از پیروزی قاطع تیمش در داربی خوزستان در نشست خبری گفت: بچه‌های ما استحقاق پیروزی در این را داشتند و شاهد فوتبالی پسندیده از سوی دو تیم بودیم. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند که سهم ما بیشتر بود و همچنین توانستیم از موقعیت‌هایمان بیشتر استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما از صنعت‌نفت شناخت خوبی داشتیم. می‌دانستیم این تیم مربیگری‌اش بر عهده مربی با تجربه‌ای است که بازیکنان آینده‌داری را در اختیار دارد. صنعت نفت با اقتدار به لیگ برتر صعود کرده و توانست تیم خود را خوب تقویت کند و در این بازی یکی از بهترین‌ بازی‌های این فصلش را ارائه داد.

سعداوی گفت: ما توانستیم روز خوب فوتبالی را برای خوزستانی‌ها رقم بزنیم. تاکتیک‌هایی که در تمرینات تمرین کرده بودیم توانستیم در بازی اجرا کنیم و موفق شویم. به تمام بازیکنانم تبریک می‌گویم که هم با انگیزه در سر تمرین حاضر می‌شوند و هم در زمین بازی فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارند.

سرمربی فولاد خوزستان ضمن تشکر از مدیریت باشگاه گفت: از مدیریت و کادر باشگاه تشکر می کنم که از ما حمایت می کنند و این حمایت باعث شده بدون دغدغه به کارمان ادامه دهیم. امیدوارم این نتایج و حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

وی گفت: امسال تمام بازیکنان از نظر در قالب تیم یک ستاره درخشان هستند و خیلی خوب کار و وظایف خود را انجام می‌دهند. چه در بخش تدافعی و چه در بخش حمله تمام بازیکنان تلاش می‌کنند که وضعیت خوبی را برای باشگاه و هواداران خوزستانی رقم بزنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوال عرصه مبنی بر اینکه یکی از دلایل عمده نتیجه نگرفتن این تیم در بازی‌های فصل گذشته، عادت کردن این تیم به نبردن بود و اینکه آیا دلایل نتیجه گرفتن این تیم در این فصل عادت کردن به نباختن است، تصریح کرد: من نمی‌خواهم در ارتباط با فصل گذشته اظهارنظری بکنم اما امسال تفکراتی که دنبال می‌کنیم بازی به بازی تعریف می‌شود. روی این حساب ما به هیچ وجه به فصل گذشته فکر نمی‌کنیم و حتی بازی گذشته را نیز فراموش کرده‌ایم. از این لحظه نیز تمام تفکراتمان معطوف به بازی با پیکان خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از تعویض شریفات صحبتی بین او و اسماعیل شریفات رد و بدل شد،‌ گفت: خیر مشکل خاصی نبوده است.

سعداوی اظهار کرد: خوشبختانه جلسات بسیار مفیدی را با هیات مدیره برگزار کردیم تا مانند بقیه تیم‌ها در نیم‌فصل تقویت و بازسازی کنیم. قاعده تیم ما از سایر تیم‌ها مستثنی نیست و به دنبال این هستیم که به بهترین نحو ممکن شرایط بهتری را برای تیم در نیم‌فصل ایجاد کنیم و تمام و کمال تیم را به مرز آمادگی خیلی خوبی برسانیم تا در ادامه راه دچار مشکل نشویم و خدای ناکرده شرمنده هواداران استان نیز نشویم.



دیدگاهها بسته شده است.