ولی‌پور: حضور شیرجه‌ ایران در بازی‌های آسیایی به پیگیری مسئولان بستگی دارد

مجتبی ولی‌پور در گفت‌وگو با عرصه، در مورد اعزام شدن تیم ملی شیرجه به بازی‌های آسیایی برخلاف دوره گذشته اظهار کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم. مسئولان باید پیگیر باشند و ما را در جریان بگذارند و هر زمانی که به من اطلاع داده شود با تمام توان برای این بازی‌ها آماده می‌شوم.

او ضمن بیان اینکه شیرجه‌روها نیاز به حمایت و پیگیری‌های مسئولان دارند، افزود: تا زمانی که از من حمایت شود برای شیرجه کشور تلاش خواهم کرد.تا به امروز هم برای حفظ آبروی شیرجه در قهرمانی آسیا شرکت کرده‌ام.

شیرجه‌رو کشورمان در مورد انتقادهایی که از عملکرد تیم ملی شیرجه در قهرمانی آسیا می‌شود، یادآور شد: با توجه به امکاناتی که تیم‌هایی چون ژاپن، چین، مالزی و دیگر کشورها نسبت به کشور ما دارند، نتیجه بدست آمده را باید حاصل عملکرد خوب ملی‌پوشان دانست. اگر در حق ما ناداوری نمی‌شد در تخته ۳ متر هم صاحب مدال می‌شدیم.

ولی‌پور در مورد انتقادات به تیم ملی شیرجه ادامه داد: صحبت کردن در این مورد درست نیست. همه مدارک مبنی بر حضور تمامی تیم‌های قدرتمند آسیا مثل چین، ژاپن و مالزی در این مسابقات وجود دارد. با کمی تحقیق در این مورد می‌توان به سادگی پاسخ این انتقادات را داد.

او در پایان به کم بودن و حتی نبودن درآمد در لیگ شیرجه اشاره کرد و گفت: امکانات و حمایت‌های مالی کشورهای دیگر را نمی‌خواهیم ولی یکی از راه‌هایی که می‌تواند انگیزه ورزشکاران را برای ادامه مسیر بالا ببرد حمایت مالی از ورزشکاران است. هیچ یک از شیرجه روها درآمدی در این ورزش ندارند.



دیدگاهها بسته شده است.