برگزیدگان مسابقه عکس صنعت تاسیسات معرفی شدند

به گزارش عرصه به نقل از روابط عمومی این مسابقه، در این مراسم ابتدا قربانعلی میرزازاده – مدیرعامل شرکت پاکمن – به‌عنوان برگزارکننده مسابقه، به مقوله انرژی به‌عنوان یکی از نیازهای اولیه و حیاتی بشر اشاره و اظهار کرد: بحث توسعه فرهنگی در سایر شئون مورد نظر کارشناسان است و توسعه در این بخش نیازمند توجه جدی و فرهنگ‌سازی به موضوعی مثل صنعت تاسیسات و مقوله‌ای مانند حفاظت محیط زیست است.

او رسانه عکاسی را رسانه‌ای توانمند دانست و ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره در چهارمین سال متوالی سعی کرد با رویکرد انرژی‌های نوین، به موضوع مسابقه بپردازد و جا دارد نگاه عکاسان را در این‌باره بیشتر به فواید انرژی‌های نوین و پاک معطوف کنیم.

الهام محمدی هم به‌عنوان دبیر این مسابقه، با تجلیل از عکاسان شرکت‌کننده و راه‌یافته، به ضرورت اهمیت دادن به دید عکاسان به‌عنوان صاحبان نگاه حال و آینده‌نگر در جامعه اشاره کرد و خواستار توجه جدی‌تر و آگاهانه‌تر این قشر از هنرمندان به مضامین مرتبط با موضوع مسابقه شد.
در ادامه، مهدی سروری به‌عنوان دبیر هیات داوران در جایگاه حاضر شد و بیانیه دبیر این هیات را خواند.

او با دو پیشنهاد فعالیت دبیرخانه در طول سال و برنامه‌ریزی در راستای بسترسازی مناسب برای ورود عکاسان به محیط‌های صنعتی و تاسیساتی با عنوان تور عکاسی از صنعت تاسیسات، بیانیه را به پایان رساند.

هنگام برگزاری این مراسم، کارگاه‌های تخصصی از دکتر علی‌اکبر گل نشان با موضوع «بویلرهای بخار و بهینه‌سازی مصرف انرژی»، مهندس سعید میرزازاده با موضوع «قدم به قدم در موتورخانه بخار»، مهندس سیداصغر نصرالهی با موضوع «سیستم‌های بخار و تعمیرات و نگهداری آن‌ها»، مهندس وحید عزیزی با موضوع «مشعل‌های نوین» و مهندس علی عمادی با موضوع «بویلر چگالشی» برای علاقه‌مندان برگزار شد.

در نهایت، پس از رونمایی از عکس های برتر این مسابقه، با معرفی و دعوت به حضور عکاسان برگزیده و اهدای جوایز، از آن‌ها تقدیر شد و برگزیدگان به این ترتیب معرفی شدند:

رتبه نخست: شهروز جلالت از استان گیلان با اهدای یک سکه تمام بهار آزادی، یک سکه ربع بهار آزادی، تندیس و لوح تقدیر.
رتبه دوم: مسعود محمدی از استان خوزستان با اهدای یک سکه نیم بهار آزادی، یک ربع سکه بهار آزادی، تندیس و لوح تقدیر.
نگاه ویژه: اسحاق آقایی از استان کهگیلویه وبویراحمد با اهدای یک سکه تمام بهار آزادی، تندیس و لوح تقدیر.

همچنین برگزارکننده در متن فراخوان متعهد شده بود، مدیران، اساتید و حاضران در این مراسم می‌توانند در داوری آثار راه‌یافته سهیم باشند و با انتخاب یک عکس و ارسال کد عکس به شماره پیامک اعلام‌شده که در طی مراسم چندبار اطلاع‌رسانی شد، در انتخاب عکس برتر از نگاه حاضران و دیدارکنندگان سهیم شوند.

در این بخش، پس از پایان یافتن زمان مشارکت و شمارش کدهای ارسالی شرکت‌کنندگان، عکس مسعود محمدی با کسب بیشترین رای، منتخب اعلام شد و یک ربع سکه بهار آزادی و لوح تقدیر به ایشان تقدیم شد. 



دیدگاهها بسته شده است.