افراد بی بصیرت خواستار رفع حصر هستند/ ۹ دی روز بیعت با رهبری


مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: افراد بی بصیرت به دنبال رفع حصر خانگی هستند و نمی دانند که این حصر یک مصونیت برای این ها بوده در غیر این صورت باید محاکمه شوند.

به گزارش خبرنگار مهر،‌ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر پنجشنبه در سخنرانی ویژه برنامه ۹ دی در حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه ۹ دی روز بیعت با رهبری و به تصویر کشیده شدن ریزش ها و رویش ها می باشد؛ اظهار کرد: برای بررسی فتنه ۸۸ نیازمند باز بینی آن هستیم تا مشخص شود چه جریانی در برابر اهل بیت پیامبر قرار گرفت و با معاندان خدا همسو شد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اولین فردی بود که متوجه فتنه شد؛تاکید کرد: مقام معظم رهبری در سال ۸۷ به سیاسیون هشدار دادند که مراقب باشید تا در زمین دشمن بازی نکنید زیرا این بازی، بازی برد دشمن است.

وی تصریح کرد: همه طیف های اصلاح طلبان به حمایت از موسوی آمدند و تقلب در انتخابات رمز فتنه شد و دقیقا دو روز بعد از انتخابات از میدان انقلاب به سمت میدان آزادی تجمعات و راهپیمایی های غیر قانونی و بدون مجوز با شعارهای مدیریت شده شروع شد. و بعد از آن ۱۷ راهپیمایی ساختار شکن و بدون مجوز توسط ضد انقلاب در تهران انجام شد.

امام جمعه مشهد افزود: در ماه رمضان و در روز قدس به روزه خواری تظاهر کردند در روز دانشجو تصویر امام راحل را پاره کردند و در روز عاشورا این ساختار شکنی ها به اوج خود رسید و به ساحت امام حسین(ع) هتک حرمت کردند و مردم که تحمل دیدن این وضعیت را نداشتند حماسه بزرگ ۹ دی را خلق کردند.

وی بیان کرد: برخی به دنبال رفع حصر خانگی هستند و نمی دانند که این حصر یک مصونیت برای اینها بوده در غیر این صورت باید محاکمه شوند، زیرا برای هر حرکتی که ضد نظام بود ۱۷ بیانیه دادند و شعار نه غزه نه لبنان را تایید کردند، مسئولیت تمام این اتفاقها با اینهاست، راهپیمایی ۲۴ خرداد را مگر چه کسی اعلام کرد، مسئولیت بر عهده یکی از سران فتنه بود این ها اگر بررسی شود اعدام حکم قطعی خواهد بود.

وی ابراز کرد: افراد بی دین و ضد انقلاب در رفع حصر خانگی فتنه گران با یکدیگر همراه شده اند، فتنه گرانی که راس نظام را هدف گرفته بودند و به دنبال ابطال انتخابات بودند تا راه جاسوسان انگلیسی و شورای امنیت را به کشور باز کنند که مقام معظم رهبری به عنوان نائب امام زمان با بصیرت به نتایج بعدی این خواسته ها، به خوبی در برابر فتنه ایستادند.

وی افزود: خواص بی بصیرت حاضر شدند همه این انقلاب را بدهند و کنار کشیدند و برخی حتی طرفدار فتنه شدند تا بالاخره مردم پای رهبرشان ایستادند و ۹ دی را خلق کردند به همین علت زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی شکر گذاری برای نعمت وجود مبارک امام زمان است.



دیدگاهها بسته شده است.