عضویت در کنوانسیون پالرمو در راستای تعهدات پنهانی مذاکرات است؟


هیئت رئیسه مجلس، سوال ۸ نماینده از وزیر خارجه در مورد دلایل تلاش برای عضویت در کنوانسیون پالرمو و اینکه «آیا این کار در راستای تعهدات پنهانی در زمان مذاکرات است» را اعلام وصول کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی سوالات نمایندگان از مسئولان اجرایی کشور، اعلام وصول شد.

بر این اساس، سوال نادر قاضی پور و عزیز اکبریان از وزیر صنعت معدن تجارت در خصوص علت بالا بودن قیمت تمام شده فولادهای هفت گانه بیش از واقعیت موجود اعلام وصول شد.

هیئت رئیسه مجلس همچنین سوال نادر قاضی پور از وزیر صنعت معدن تجارت در مورد علت عدم اخذ جواز کسب فروشگاه های کوروش از اتحادیه های شهرستان ها را اعلام وصول کرد.

همچنین سوال ۸ نماینده از وزیر امور خارجه پیرامون علت حمایت از دو دیپلمات فرانسوی و انگلیسی در حال جاسوسی و عکسبرداری از مراکز نظامی اعلام وصول شد.

هیئت رئیسه مجلس همچنین سوال ۸ نماینده از وزیر خارجه در مورد دلایل تلاش وزارت خارجه برای عضویت در کنوانسیون پالرمو و اینکه آیا این کار در راستای تعهدات پنهانی در زمان مذاکرات است؟ را اعلام وصول کرد.

همچنین سوال ملی علیرضا محجوب و نادر قاضی پور از وزیر صنعت معدن تجارت در خصوص علت عدم برخورد با مدیران صنعت فولاد مبارکه و مس در خصوص دریافت حقوق های نجومی اعلام وصول شد.

هیئت رئیسه مجلس همچنین سوال مجید ناصری نژاد نماینده شادگان از وزیر نیرو در خصوص علت انتقال آب بین حوضه ای با توجه به کمبود آب کشاورزی در وضعیت حاد کشور را اعلام وصول کرد.



دیدگاهها بسته شده است.